اجتماعی 15 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

جامع ترین بانک اطلاعاتی مشاغل در استان گیلان بزودی ارائه میگردد

مدیر عامل شرکت پارسیان داده گستر ماهان در گفتگو  با آفتاب شمال اظهار داشت:شرکت پارسیان داده گستر ماهان ،اولین مجری بانک اطلاعات مشاغل استان گیلان بصورت نرم افزاری تحت وب ،ویندوز،اندرویدوکتب اطلاع رسانی می باشد و هدف از تاسیس آن را تهیه و توزیع جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل شهری استان گیلان عنوان نمود.
وی با اشاره به عدم وجود بانک جامع مشاغل در استان گیلان ،و نیاز عموم شهروندان به این بانک ؛تاسیس آن را مهم دانست و بیان داشت این بانک در شهرهای بزرگ از جمله تهران،شیراز ،اصفهان موجود می باشد و درادامه سخنانش ذکر نمود ؛ بعضی از شرکت هاو موسسات کوچک مدعی داشتن بانک اطلاعات مشاغل می باشند که در واقع به آن بانک جامع مشاغل اطلاق نمی گردد.
ابراهیم دوستدار گفت:نرم افزار بانک اطلاعات مشاغل تحت عنوان پارسیج در دو نسخه نقره ای و طلایی،نرم افزار جستجوگر پیشرفته بانک اطلاعات مشاغل استان گیلان بوده که توسط اپراتورهای شرکت مداوم در حال بروز رسانی می باشد. همچنین عموم مردم از طریق کد اشتراک و یا پورتال رسمی شرکت پارسیان داده گستر ماهان می توانند به صورت رایگان اطلاعات صنفی خود را به روز نمایند.
وی مزایای نرم افزار فوق را،قرار گرفتن در دسترس عموم مردم و استفاده نمودن از آن را ساده و کاربردی ذکر نمود و افزود هدف کلان بانک جامع اطلاعات مشاغل ؛ کاهش آلودگی هوا در کمک به محیط زیست ، کاهش ترافیک شهری و صرفه جویی در زمان و هزینه ،کمک به صنعت توریست استان و تبلیغات کار آمد و هدفمند کسب و کار عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت پارسیان داده گستر ماهان در ادامه اضافه کرد: نرم افزار های بانک اطلاعات مشاغل به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.ابراهیم دوستدار این مدیر عامل موفق با تاسیس شرکت فوق در حال حاضر در حدود 23نفر اشتغال زایی نموده است. با پیشرفت پروژه تعداد اشتغال زایی به 50نفر خواهد رسید.
ایشان به پروژه بزرگ دیگری اشاره نمود و عنوان کرد: پروژه ای تحت عنوان کیوسک های طرح تکریم ارباب رجوع برای اولین بار در ایران و در شهر رشت ،در حال برسی نهایی و تهیه ماکت اولیه می باشد ،که شامل چارت اداری ادرات مختلف ،بانک اطلاعات مشاغل و محله محور است.
وی اظهار داشت این کیوسک ها با مساعدت شهرداری در سطح و ورودی شهر نصب میگردد و عموم مردم کارهای اولیه اداری خود را توسط این کیوسک ها انجام خواهند داد،دوستدار افزود اجرای این پروژه به صنعت گردشگری کمک شایان ذکری خواهد نمود و به نفع کشور و علی الخصوص استان گیلان است.
مدیر عامل شرکت پارسیان داده گستر ماهان در پایان خواستار مساعدت و حمایت مقامات استان در معرفی شرکت فوق الذکر شد.

گزارشگر : لیلا سیروس 

 

جامع ترین بانک اطلاعاتی مشاغل در استان گیلان بزودی ارائه میگردد

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *