استان 20 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آموزش نکات ایمنی گاز در مدارس ابتدایی رشت

 

۱۹ دی ۱۳۹۵ 12 بچه های مدرسه ابتدایی روستای اسطلخ جان با نکات ایمنی گاز آشنا شدند
به گزارش آفتاب شمال :  کلاس آموزش رعايت نكات ايمني و صرفه جویی در مصرف گاز در مدرسه ابتدايي روستاي اسطلخ جان رستم آباد رودبار با حضور همكاران واحدهاي روابط عمومي و HSE (بهداشت، ايمني و محيط زيست) شركت گاز و رئیس اداره گاز شهر رستم آباد برگزار شد.

در اين مراسم آقاي بستاني رئيس روابط عمومي ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع دانش آموزان، مطالبي را در خصوص رعايت نكات ايمني و مصرف بهينه گاز ايراد نمود و اظهار داشت: اين نعمت الهي گاز از كيلومترها اعماق زمين استخراج شده و با تلاش و زحمات بسياري به منازل هموطنان عزيز مي رسد پس بايد در مصرف بهينه گاز طبيعي كوشا بوده و از هم اكنون بعنوان همياران گاز در جهت ترويج فرهنگ مصرف بهينه، از هدر رفتن و مصرف بي رويه آن جلوگيري نموده و از اين نعمت الهي به نحو مطلوبي بهره برداري نمائيم.

سپس آقای زاهدفر رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گاز گیلان مطالبي را درخصوص نحوه درست و ایمن مصرف گاز از قبیل استفاده از کلاهک دودکش به شکل H ، استفاده از شیلنگ مخصوص گاز برای اتصال به بخاری، استفاده از لوله های بخاری استاندارد، چک نمودن ورودی دودکش های گاز و …. بیان نمود.

پس از آن مهندس قانع مسؤول حفاظت محیط زیست گاز گیلان با بر شمردن اهمیت انرژی گاز در حفظ محیط زیست نکاتی در خصوص نحوه استفاده از مداد كاشتني سر سبز بیان نمود.

در ادامه به هر يك از دانش آموزان به رسم يابود هدايائي از قبيل مداد كاشتني سر سبز و همچنين كتابچه ايمني اهدا گرديد.

همچنین در این مراسم مدیر مدرسه ابتدایی روستای اسطلخ جان ضمن تشکر از حضور همکاران شرکت گاز، از مدیرعامل شرکت گاز استان بجهت لوله کشی گاز مدرسه قدردانی نمود.

لازم به توضیح است روستای اسطلخ جان در هفته دولت سال 94 از نعمت گاز برخوردار شده است و لوله کشی گاز مدرسه ابتدایی این روستا توسط شرکت گاز استان گیلان در قالب مسؤولیت های اجتماعی این شرکت در ابتدای سال تحصیلی انجام شده است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *