حوادث 26 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ساعاتی پر حادثه برای آتش نشانان شهر باران

۱۲۵ رشت – به گزارش آفتاب شمال ، شب گذشته و بامداد امروز آتش نشانان شهر باران بواسطه چهار حادثه”یک مورد سقوط خودرو در داخل کانال آب، یک مورد حریق خودرو، دو مورد آتش سوزی منزل مسکونی” شبی نفس گیر و پر حادثه را سپری کردند.
بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت در گفتگو با خبر نگار تحریریه خبر گفت: سقوط یکدستگاه خودروی ۲۰۶ به داخل رودخانه پیربازار رشت در ساعت ۲۳:۳۷ دقیقه شب گذشته؛ موجبات فوت راننده ۲۱ ساله را فراهم نمود که در این عملیات ۸ آتش نشان از ایستگاه های ۵و۴ حضور داشتند و جسد راننده جوان را از داخل خودروی غوطه ور در رودخانه به بیرون انتقال دادند.
رمضانی با اشاره به گزارش حادثه آتش سوزی خودروی پژو ۲۰۶ در ساعت ۰۴:۰۶ دقیقه صبح امروز واقع در جاده تهران – جنب تالار گویا، افزود: سریعا ۳ آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی به محل اعزام شدند که خوشبختانه آتش قبل از رسیدن آتش نشانان و توسط راننده به وسیله یکدستگاه خاموش کننده دستی اطفا شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی با اشاره به دو آتش سوزی منزل مسکونی در بامداد امروز صبح افزود: بواسطه گزارش آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی ویلایی خالی از سکنه در ساعت ۴:۵۶ دقیقه به مرکز ستاد فرماندهی ۱۶ آتش نشان بهمراه ۶ دستگاه خودرو به محل حادثه واقع در خیابان لاکانی – جنب مسجد حجت الاسلام شفتی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این آتش سوزی در پی تجمع معتادین و قراردادن آتش در مجاورت اجسام قابل اشتعال بوده افزود: تیم آتش نشانان بعلت شدت آتش سوزی در پشت بام منزل مسکونی و احتمال سرایت به آپارتمان همجوار به دو گروه تقسیم شدند و از دو سمت به اطفای کامل آتش پرداخته و از سرایت به دیگر اماکن پیشگیری کردند.
رمضانی در پایان به آتش سوزی در انباری یکباب منزل مسکونی در ساعت ۶:۲۸ دقیقه صبح امروز اشاره کرد و گفت: انباری منزل مسکونی بعللی آتش گرفت که تیمی متشکل از ۲۱ آتش نشان بهمراه ۶ دستگاه خودروی اطفایی به محل اعزام شدند و در یک عملیات نفس گیر و پرتلاش توانستند آتش را در همان مکان خاموش کنند.
همین گزارش حاکی است: آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته عملیات امداد رسانی به شهروندان را بعلت رخداد ۱۰ مورد حریق ، حادثه و خدمات ایمنی صورت دادند که این حوادث شامل ۵ مورد محبوس شدن در آسانسور و منزل مسکونی، یک مورد گیر کردن حلقه انگشتری، یک مورد سقوط خودرو در داخل کانال آب، یک مورد آتش سوزی خودرو و دو مورد آتش سوزی منزل مسکونی بوده است.
گفتنی است: متاسفانه در پی اعزام آتش نشانان مبنی برگزارش محبوس بودن شخصی در داخل منزل مسکونی ، مشاهده شد بانوی سالخورده بعلت بیماری و کهولت سن در داخل منزل فوت نموده که آتش نشانان پس از تحویل جسد به عوامل قضایی و انتظامی به آشیانه بازگشتند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *