فرهنگ و هنر 27 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شهردار رشت در مراسم افتتاح پارک شهرک پارس شهاب و فومن شیمی خبرداد : تعریض مسیر جاده لاکان تا پایان سال

 

به گزارش آفتاب شمال : عصر امروز در مراسمی با حضور دکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر، مهندس عبداللهی مدیر منطقه ۵ شهرداری رشت و نیز جمعی از شهروندان و ساکنین مجتمع های مسکونی لاکانشهر،فومن شیمی و پارس شهر، پارک شهرک فومن شیمی و پارس شیمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت- دکتر ثابت قدم با قدردانی از تلاش های مدیر منطقه ۵ شهری در ارائه خدمات به شهروندان آن منطقه اذعان داشت: ارائه فضاهای عمومی و ایجاد پارک برای کودکان و نوجوانان یکی از مصوبات شورای شهر در توسعه شهر بود که مجموعه مدیریت شهری با الویت بخشی به بهره مندی به نقاط کم برخوردار درراستای توسعه شهری اقدام نمود.

شهردار رشت ، منطقه لاکانشهر ، مجتمع های مسکونی فومن شیمی و پارس شهاب را از نقاط کم برخوردار شهری عنوان کرد و افزود: عدم داشتن فضای سبز در اینگونه علاوه بر ایجاد ترافیک در سطح شهر، هزینه های عمومی مردم را بالا می برد.
وی باقدردانی از زحمات مهندس عبداللهی در ارائه خدمات دوساله یادآور شد : به جز پروژه های سال آتی، آزادسازی مسیر از میدان مصلی به مسکن مهر که سبب کاهش ترافیک در میدان گاز خواهیم بود، تعریض مسیر جاده لاکان مهم ترین پروژه منطقه ۵ شهرداری رشت است، که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر ثابت قدم با تاکید برضرورت مشارکت مردم در مقوله های مشارکت های اجتماعی و پرداخت عوارض و تصریح کرد: این مشارکت ها سبب خواهد شد تا ما کمتر ضوابط شهرسازی زیرپا گذاشته و بیشتر در راستای ایجاد درآمدهای پایدار که هم مطلوب و قابل اتکا و هم شهروندان در مسیر داشتن شهری سالم در قالب توسعه پایدار هدایت خواهیم کرد.
اهتمام ویژه مدیران و مسئولین در احقاق حقوق شهروندی

فاطمه شیرزاد نیز در این مراسم با اشاره به سیاستگذاری شورا در راستای ارائه خدمات به نقاط کم برخوردار یادآور شد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر رشت در بودجه سال ۹۵ توجه زیادی به اقشار آسیب پذیر داشته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از مدیریت و کارکنان منطقه ۵ شهرداری تصریح کرد: امید است همه مسئولین استانی و شهرستانی اهتمام ویژه ای در احقاق حقوق شهروندی داشته باشند.
وی با تاکید بر ملموس بودن توسعه شهر در شرایط کنونی یادآور شد: امروز با توجه به ایجاد پارک های متعدد و ارائه خدمات زبربنایی و روبنایی در شهر همگان به توسعه شهر نسبت به ۴ سال گذشته اذعان دارند.
الگوبرداری همه مدیران مناطق شهرداری رشت از دکتر ثابت قدم

مهندس عبداللهی ضمن خیر مقدم به حاضرین مراسم اظهار داشت : وفای به عهد و جامه عمل پوشاندن به وعده های مردم این منطقه از افتخارات ماست. و هرکاری که انجام شده از وظایف ذاتی مدیران و کارکنان این منطقه است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری رشت دکتر ثابت قدم را الگوی همه مدیران مناطق شهرداری رشت دانست و تصریح کرد : باتوجه هب مهری و تلاش تعدادی از افراد به ظاهر دوست که سعی در عدم اجرای به موقع پروژه ها داشته اند، باید عرض کنم که مجموعه کارکنان نطقه ۵ شهرداری رشت، با الگو برداری از پشتکار دکتر ثابت قدم برای آبادانی و پیشرفت مناطق کم برخوردار مصمم و باصلابت ایستاده اند.
وی ضمن عذرخواهی از شهروندان منطقه ۵ در عدم ارائه صحیح خدمات یادآور شد: همه همکاران ما با توجه به محدودیت نیرو در منطقه ۵ زحمات زیادی را متحمل شده اند تا پروژه های زیربنایی و روبنایی را به ثمر برسانند.

گفتنی است که این پارک در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع شامل فضای سبز به مساحت ۱۰۰۰متر مربع ، زمین ورزشی، زمین بازی کودکان با تجهیزاتی چون مجموعه بازی کودکان، ست ورزشی، چراغ روشنایی و نصب مبلمان پارکی با هزینه ای بالغ بر ۲۷۵ میلیون تومان برای ساکنین شهرک پارس شهاب با مساحت ۱.۹ هکتار و جمعیتی بالغ بر ۱۲۸ خانوار و ساکنین شهرک فومن شیمی به مساحت ۱.۵ هکتار و جمعیتیی بالغ بر ۸۰ خانوار احداث شده است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *