فرهنگ و هنر 29 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پاکاری:ارائه خدمات مطلوب و شایسته بهداشتی و درمانی به جامعه هدف از اصول اساسی و مهم مدنظر مدیریت بنیاد استان است

جلسه هم اندیشی کارشناسان بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان باهدف بررسی وظایف ، راهکارها ، پیشنهادات و برنامه‌های آتی و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به جامعه‌ی هدف با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز دوشنبه 27 دی ماه 95 در مجتمع فرهنگی آموزشی ایثار گیلان برگزار شد.
به گزارش آفتاب شمال  ،پاکاری در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت معاونت بهداشت و درمان اداره کل گفت: ارائه خدمات مطلوب و شایسته بهداشتی و درمانی به جامعه هدف از اصول اساسی و مهم مدنظر مدیریت بنیاد استان است.
وی توجه به بهداشت و درمان را در زندگی روزمره انسان ها مهم ارزیابی کرد و افزود: سلامتی نعمتی است که جایگزین ندارد و باید برای حفظ و ارتقای آن تلاش موثر و جدی داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به وظایف و مسئولیت های حوزه معاونت بهداشت و درمان در ارائه خدمات به جامعه هدف گفت: وظیفه این معاونت این است که با خدمات مطلوب خود رضایت خانواده شهدا، ایثارگران و کسانی که به صورت سازمانی از این معاونت خدمات دریافت می کنند را فراهم کنند.
پاکاری ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بر رعایت اخلاق پزشکی در روند خدمات رسانی درمانی به جامعه معظم ایثارگری تاکید و در خصوص تکریم و حفظ شان ایثارگران و تلاش مضاعف بر جلب رضایتمندی این عزیزان، ملاقات و دیدار از ایثارگران، بستری در مراکز درمانی و توانبخشی، اجرای به موقع طرح های ابلاغی و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای مطالب مبسوطی ارائه کرد.
در ادامه دکتر جعفریان معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان گیلان با ارائه گزارش عملکرد سال 95 حوزه بهداشت و درمان استان، پیرامون برنامه ها و طرح های مهم در دست اجرا و آتی مطالبی را مطرح و در خصوص افزایش سطح تعامل و هماهنگی درون و برون سازمانی، روند تخصیص و توزیع اعتبارات، احصا و تلاش مشترک برای رفع مشکلات و موانع اجرایی و نحوه پرداخت تعهدات مانده بر اساس اولویت های ابلاغی مطالبی را عنوان کرد.
وی در ادامه به وظایف معاونت بهداشت و درمان اشاره کرد و بیان داشت : ارتقاء روحیه و تندرستی جسمی ایثارگران ، پایش سلامت و تسهیل امورات بیمه‌ای ، عقد قرارداد با بیمارستان‌ها و دیگر مراکز درمانی برای رسیدگی به وضعت جامعه‌ی هدف و در رأس امور ارائه‌ی خدمت خالصانه ، ازجمله وظایفی است که خادمان شهدا باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا رضایت جامعه‌ی جلب شود .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *