استان 29 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری جلسه آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش برف جمعه 29 بهمن 95در شرکت توزیع نیروی برق گیلان

به گزارش آفتاب شمال : جلسه آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش برف روز جمعه مورخ 29 بهمن سال جاری ، در روز دوشنبه مورخ 25‏/11‏/95 در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد .

این جلسه با حضور مهندس طالبی مدیرعامل و رئیس ستاد بحران ، اعضای هیئت مدیره ، قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها ، معاون برنامه ریزی ، مدیر توزیع برق شهرستان رشت ، مدیران ارشد ستادی ، مدیران و روئسای ادارات تابعه شهرستان رشت ، آستانه ، لاهیجان و سیاهکل ، فومن ، شفت و صومعه سرا در سالن اجتماعات ستاد شرکت در روز دوشنبه مورخ 25‏/11‏/95 ساعت 30‏:18 شروع شد .

مهندس طالبی اظهار داشت براساس تماس تلفنی از سوی مهندس شعبانپور معاون امور عمرانی استانداری گیلان و مهندس عزیزی مدیر کل مدیریت بحران استان ، گزارش هواشناسی و سایتهای مختلف ، چهارشنبه 27 بهمن وزش تندباد را داریم و از غروب پنجشنبه 28 بهمن بارش برف از غرب و از سمت آستارا شروع شده و به سمت مرکزی و نهایتا از شرق استان خارج می شود و تمرکز بارشها در بخش مرکزی ، شرق و قسمتهایی از فومن و صومعه سرا ، شفت ، آستانه ، لاهیجان و سیاهکل را نیز دربر می گیرد و مردم در هر شرایط و حوادث طبیعی نیاز شدید به برق دارند . فلذا وی تاکیدات و موارد ذیل را جهت آمادگی و مقابله احتمالی با حوادث بیان نمود و اظهار داشت که همه همکاران و اکیپ های عملیاتی از غروب پنجشنبه در محلهای کار و محیطهایی که احتمال بسته شدن راههای دسترسی وجود دارد ، حضور داشته باشند .

– ماهیت کار در صنعت برق نگرانی و استرس را به همراه دارد لذا هرچه آمادگی بیشتر باشد نگرانی ها کمتر شده و مردم سریعتر برقدار می شوند .

– کلیه خودروهای کمکدار آماده و تجهیز شوند .

– اکیپهای شاخه زنی در محل کار برای جابجایی شاخه های درختان سقوط کرده روی شبکه های برق حضور داشته باشند .

– تمامی اکیپهای همکار و پیمانکاران با ذکر شماره تلفن و نفرات ساماندهی و در محل کار مستقر شوند .

– مدیران و روئسای ادارات لازم است با دهیاران و شورای اسلامی جهت اطلاع قطع برق مسیرها و بسته بودن راهها هماهنگی کامل داشته باشند .

حضور کارشناسان ستادی و ناظرین جهت برآورد اشکالات و نقایص احتمالی در مکانهایی که شبکه دچار نقص فنی شده الزامی است .

– درمراکز پاسخگویی و اتفاقات باید افراد صبور و آرام ، بطور مستمر حضور داشته باشند تا پاسخگوی شهروندان و مشترکین باشند مردم مجبور نشوند به صدا و سیما یا آتشنشانی تماس بگیرند .

– همچنین وی از مدیران خواست با هماهنگی نیروی انتظامی از سرقت سیم و کابلهای پاره شده جلوگیری بعمل آید . وی در خاتمه اظهار داشت همکاران به یاری خداوند متعال و با حضور پررنگ و با امیدواری و برنامه ریزی جامع این مرحله را به خوبی پشت سر می گذارند .

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *