استان 29 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چیرانی : ترسیم نقشه استقرار ماشین آلات برای بررسی کاستی ها و جابه جایی به موقع ناوگان در هنگام بارش برف

به گزارش آفتاب شمال : مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت با اشاره به ترسیم نقشه استقرار ماشین آلات در هنگام بارش برف گفت: این امر باعث می شود کاستی ها قابل مشاهده شود و متوجه شویم که در کدام بخش باید جابه جایی و تقویت نیرو و یا ناوگان داشته باشیم.

عاطفه رمضان نیای چیرانی مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت با اشاره به اینکه از دیشب به هنگام شروع بارش ها بخش لجستیک و ماشین آلات شهرداری رشت آماده به کار بودند اظهار داشت: تمامی نیروهای ستادی ما در آماده باش کامل بودند.
وی با بیان اینکه به محض شروع بارش برف همه امکانات و ماشین آلات مورد نیاز مناطق در اختیار آنها قرار گرفت گفت: جز ماشین آلات سنگین برف روبی که در اختیار مناطق هستند ۱۲ کامیون نیز در سطح شهر در حال دور زنی هستند تا برف بر روی زمین ننشیند.
وی با اشاره به تعیین خطوط شریانی و اصلی برای استقرار ماشین آلات گفت: این امر توسط نقشه مشخص شده است که هر ماشین در کدام خط قرار داد و مسئول خط نیز مشخص است.
مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت تصریح کرد: این امر باعث می شود کاستی ها قابل مشاهده شود و متوجه شویم که در کدام بخش باید جابه جایی و تقویت نیرو و یا ناوگان داشته باشیم.
چیرانی با اشاره به نمک پاشی و شن پاشی در سطح معابر گفت: این امر در سطح معابر اصلی شهر از دیشب آغاز شد اما از آنجایی که نمک پاشی و شن پاشی در حین و بعد بارش برف انجام می شود از امشب به شکل ساماندهی تر اتفاق می افتد.

تعداد بازدید:
۲

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *