استان 02 اسفند 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار گیلان :ماهانه 80 کیلومتر از شبکه های فرسوده برق گیلان نوسازی می شود

به گزارش آفتاب شمال ،دکتر نجفی عصر امروز در پایان نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونین وزیر نیرو که در تهران برگزارشد ، با بیان اینکه 55میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از بارش برف و نوسازی شبکه های فرسوده برق در گیلان اختصاص یافته است گفت : بر اساس جلسه بیستم بهمن با مدیرعامل توانیر در رشت برای کمک فوری به جبران خرابی های شبکه توزیع برق 14.5 میلیارد تومان اختصاص یافت که بخشی از آن پرداخت شد.
وی افزود : این شرکت همچنین متعهد شده بود که در صورت موافقت سازمان برنامه و بودجه از محل هدفمندی یارانه ها 40 میلیارد تومان برای تقویت شبکه توزیع و برق منطقه ای پرداخت کند که جلسه امروز با دکتر نوبخت هم در خصوص تسریع برای جذب این اعتبارات بود.
استاندار گیلان با قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه برای برگزاری نشست امروز و جلسه پنج شنبه گذشته در گیلان و دستور پرداخت 40 میلیارد تومان گفت :از این مبلغ 30میلیارد تومان متعلق به شرکت توزیع برق گیلان و 10میلیارد تومان هم متعلق به شرکت برق منطقه ای برای نوسازی ،مقاوم سازی و ترمیم شبکه های توزیع و خطوط انتقال برق است.
دکتر نجفی گفت :شرکت توزیع برق موظف است براساس برنامه ی ستاد مدیریت بحران استان ، از هم اکنون ماهانه حداقل 80 کیلومتر از شبکه های فرسوده برق را از طریق تعویض با کابلهای خودنگهدار نوسازی کند.
وی گفت :شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق همچنین موظفند پیشرفت اجرای این طرح ها را به مردم گزارش دهند.
استاندار گیلان با اشاره به خسارت دو برف سنگین نیمه و آخر بهمن ماه گفت :همانطور که به مردم قول دادیم بعد از عادی شدن شرایط حتی نباید یکروز جبران خسارتها را عقب انداخت.

استاندار گیلان در پایان نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونین وزیر نیرو :55میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از بارش برف و نوسازی شبکه های فرسوده برق اختصاص یافت / در جلسه بیستم بهمن با مدیرعامل توانیر در رشت برای کمک فوری به جبران خرابی های شبکه توزیع 14.5 میلیارد تومان اختصاص یافت که بخشی پرداخت شد/این شرکت همچنین تعهد کرد که در صورت موافقت سازمان برنامه و بودجه از محل هدفمندی یارانه ها 40 میلیارد تومان دیگر پرداخت کند که جلسه امروز با دکتر نوبخت در این خصوص بود/از دکتر نوبخت بخاطر جلسه امروز و جلسه پنج شنبه گذشته تشکر می کنم .ماهانه 80 کیلومتر از شبکه های فرسوده برق گیلان نوسازی می شود و مدیران مربوطه موظفند به مردم گزارش دهند

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *