ورزشی 31 اردیبهشت 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درخشش تیم دارت بانوان شهرداری رشت در مسابقات کشوری

به گزارش آفتاب شمال :  پنجمین دوره مسابقات دارت کارکنان شهرداری های کلانشهر های کشور در روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۶ به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد.
همین گزارش حاکی است: پنجمین دوره مسابقات دارت کارکنان شهرداری های کلان شهر های کشور در بخش بانوان در حالی به پایان رسید که خوشبختانه تیم بانوان شهرداری رشت توانست، مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
گفتنی است: این مسابقات در دو مرحله گروهی و حذفی ۳۰۱ دبل تمام’ در سالن ورزشی شهید یاغچیان از ساعت ۸:۳۰ صبح روز ۲۷ اردیبهشت ۹۶ آغاز و پس از ۱۰ ساعت رقابت، تیم بانوان شهرداری های مشهد ، تبریز و رشت به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابتها را به خود اختصاص دادند.
شایان ذکر است: حضور تیم بانوان شهرداری رشت به مربی گری زینب گودرزوند چگینی، سرپرستی فاطمه میر محمدی و بازیکنان : مرضیه زمانی، نرجس غلامی، فاطمه نادری از کارکنان سازمان آتش نشانی رشت و زهرا کریمی از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی بوده که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در این دوره از مسابقات حضور داشتند .
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ظهر ۲۸ اردیبهشت ۹۶ جهت اهدای لوایح و جوایز در تالار شهرداری کلانشهر تبریز با حضور جمعی از مدیران شهرداری تبریز برگزار شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *