فرهنگ و هنر 16 خرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فراخوان سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان منتشر شد

به گزارش آفتاب شمال ، حسین ابراهیمیان در گفت و گویی اظهار کرد: انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به‌منظور شناسایی آثار برتر تولید شده در استان و معرفی نمایندگان شایسته برای حضور در سی‌ و ‌ششمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سی‌امین جشنواره‌ی استانی تئاتر را برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ کهن اسلامی – ایرانی، موضوعات اجتماعی معاصر، حجاب و عفاف و را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

وی تصریح کرد: گروه های نمایش گیلان که از مهرماه سال گذشته تا پانزدهم مردادماه امسال در این استان اجرای عمومی داشته باشند، می‌توانند در سی‌امین جشنواره تئاتر شرکت کنند.

ابراهیمیان با بیان این‌که امسال فیلم نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره بازبینی خواهد شد، افزود: متقاضیان برای حضور در جشنواره لازم است با تکمیل فرم ارائه شده فراخوان، آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و مراحل ارزیابی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره اعلام دارند.

به گفته وی؛ علاقمندان برای مشاهده فراخوان سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان می‌توانند به سایت این اداره‌کل به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان، ١٥ لغایت ١٧ شهریور ٩٦ در این استان برگزار خواهد شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *