اقتصادی 29 خرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ضرورت مقابله با انتشار شایعات درباره بانک‌ها معاون اقتصادی بانک مرکزی: شرایط حساسی برای نظام بانکی ایجاد شده است که باید با اطلاع‌رسانی مناسب از این شرایط خارج شویم

به گزارش آفتاب شمال  ، پیمان قربانی در مراسم رونمایی از تارنمای جدید شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران(ایبِنا) افزود: نظام بانکی این روزها در شرایط حساسی قرار دارد که باید با اطلاع‌رسانی مناسب مانع انتشار شایعات درباره بانک‌ها شد و از این شرایط حساس گذر کرد.
وی با اشاره به رشد 12.5 درصدی اقتصاد ایران در سال 95 افزود: گزارش رشد اقتصادی سال گذشته حاکی از آن بود که علاوه بر رشد اقتصادی مناسب در بخش نفت، در بخش غیرنفتی نیز شاهد رشد فزاینده 3.3 درصد بودیم که امیدواریم این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
معاون اقتصادی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: تحرکات در حوزه صنعت، خدمات و گردشگری بسیار خوب بوده و تحرکات خوبی نیز در حوزه معدن آغاز شده است که امیدواریم امسال شاهد رشد بهتر اقتصادی و اشتغال بیشتر هموطنان باشیم.
بنابراین گزارش ؛ تارنمای جدید و نسخه انگلیسی شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) یکشنبه شب با حضور جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی و نمایندگان رسانه ها رونمایی شد.
شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) با هدف ایجاد پایگاهی تحلیلی- خبری در بازار های پول و سرمایه کشور 16 مرداد ماه 1395 به جمع رسانه های کشور پیوسه است.
ایجاد پایگاهی تحلیلی و خبری در شبکه بانکی کشور و افزایش اتحاد و انسجام بین حوزه های اطلاع رسانی شبکه بانکی و اقتصادی از جمله اهداف این رسانه است.
اِیبنا تلاش دارد با تولید فرآورده های تحلیلی علمی و خبری به نیازهای جامعه و رسانه ای پاسخ دهد.
این شبکه خبری طی ماه های گذشته در حوزه های اقتصاد کلان، بازار پول، اخبار بانک ها، بورس و بیمه، بانکداری الکترونیک و بانکداری بین الملل به تولید خبر، مصاحبه و گزارش پرداخته است.
این شبکه خبری از روز جاری نسخه انگلیسی را با هدف ارتقا سطح اطلاع رسانی به مخاطبان انگلیسی زبان راه اندازی کرد. ( صدا و سیما )

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *