اقتصادی 18 تیر 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سفر معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به استان گیلان

به گزارش آفتاب شمال  ، نشستی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، مدیرعامل ، معاونین و برخی از مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان پیرامون وضعیت صنعت استان به ویژه صنایع کوچک برگزار شد .

فرشاد مقیمی معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حاشیه این نشست گفت: حمایت از سرمایه گذار راهکار اساسی در راستای خروج از رکود و افزایش توان تولیدی و اقتصادی کشور است.

وی در ادامه افزود : رسالت سازمان صنایع کوچک، بررسی مشکلات بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی و صنعتی است از این رو مدیران استانی می بایست زمان کافی را برای بازدید از بنگاه‌ها و بررسی مشکلات آنها اختصاص دهند.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در خصوص جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنها بیان داشت : جذب و حمایت همه جانبه از سرمایه گذار راهکار اساسی در راستای خروج از رکود، افزایش توان تولیدی و ارتقاء جایگاه صنعت در افزایش درآمدهای کشور و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی کشور است.

فرشاد مقیمی در این نشست بر اعطای اعتبارات و کمک های فنی واعتباری در قالب یارانه سود تسهیلات وهمچنین افزایش سهم اعتبارات زیرساختی از منابع استانی تاکید کرد و گفت :  انتظار است در سال جاری نگاه ویژه ای به حوزه تامین زیرساخت شهرک های صنعتی صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تخصیص اعتبارات مناسب به شهرک های صنعتی می تواند زمینه استقرار واحدهای صنعتی و در نتیجه توسعه بخش صنعت در این استان را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از سفر معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به استان گیلان ، بابیان اینکه امسال شاهد پویایی بیشتر تولید واشتغال در استان خواهیم بود تصریح کرد:با اهتمامی که در مسئولان محترم استان وجود دارد وبرنامه ریزیهایی که در سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی کشور صورت گرفته است شاهد اتفاقات خوبی در صنعت گیلان خواهیم بود

وی در ادامه افزود : تمامی تلاش‌های صورت گرفته ، در حوزه رشد شهرک‌های صنعتی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری بوده و خوشبختانه توانستیم شهرک‌های صنعتی استان گیلان را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده کنیم و با احداث واحدهای صنعتی و اتمام واحدهای نیمه تمام برای استان ارزش افزوده و اشتغال ایجاد کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در حاشیه این نشست اظهار داشت: با کمک تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی می‌توان موجبات احیای واحدها و نواحی صنعتی را در استان گیلان محیا کرد.

وی در پایان بیان داشت : در راستای احیا، تجهیز، توسعه و راه‌اندازی واحدهای صنعتی غیرفعال و راکد باید دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، بانک‌ها و دیگر ارگان‌ها همکاری‌های مستمری با شرکت شهرک‌های صنعتی داشته باشند تا بتوان مشکلات این واحدها را برطرف کرد

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *