فرهنگ و هنر 20 تیر 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رویداد تداکس در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود

به گزارش آفتاب شمال :  رویداد تداکس در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود

رویداد تداکس گیلان جمعه ۲۳ تیر ماه ۹۶ در تالار حکمت دانشگاه گیلان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

برنامه تداکس دانشگاه گیلان شامل ۶ سخنرانی است.

کاظم بایرام مستند ساز زیر دریا، سوگل خلخالیان جهانگرد، مستند ساز و مجری کمپین عضویت ایران در پیمان قطب جنوب، سارا لوئی جهانگرد و نویسنده وبسایت سبکتر، اعلا پیشرو از سرآشپزان مطرح کشور، نسیم طواف زاده فعال محیط زیست، میرمولا ثریا طراح مطرح فرش سخنرانان مدعو این مراسم هستند.

همچنین شبکه سازی از دیگر برنامه های تداکس است ؛ رویداد تداکس گیلان در تاریخ اعلام شده از ساعت ۱۵ آغاز و تا ۲۱ ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به tedxuniversityofguilan.com مراجعه کنند.

حامد ابراهیمی دبیر تداکس گیلان در توضیح این رویداد اظهار داشت : تد یک سازمان غیرانتفاعی است که به گسترش ایده های ارزشمند اختصاص داده شده است. در یک کنفرانس تد، از رهبران اندیشه و عمل جهان خواسته می شود تا بهترین سخنرانی زندگی شان را در کمتر از ۱۸ دقیقه انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا تداکس شامل رویدادهای بومی و مستقلی می شود که توسط تد ساخته شده است. در این کنفرانس افراد را گرد هم می آوریم تا بتوانند شرکت در رویدادی شبیه به کنفرانس‌های تد را تجربه کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه این فرصت پیش آمده تا این رویداد جهانی در گیلان از نزدیک تجربه شود تصریح کرد: هدف رویداد این است که شرکت کنندگان به شکل دیگری به جهان بنگرند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *