فرهنگ و هنر 04 مرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت خبر داد : برگزاری جشن روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در پارک بانوان رشت

علیرضا حسنی با تبریک فرار رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: :دهه کرامت فرصت مناسب برای ترویج سبک زندگی ائمه (س) در بین جوانان به ویژه دختران است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به اینکه آغاز دهه کرامت مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام ا… علیها است افزود: با توجه به نام گذاری روز میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر برنامه هایی برای پاسداشت این روز توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت تدارک دیده شده است.

وی از برپایی جشن روز دختر در پارک بانوان رشت به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در غالب برپایی غرفه سلامت با هدف ارائه مشاوره آموزشی و بهداشتی پیرامون بهداشت زنان، مشاوره و آموزش بهداشت کودک و مشاوره تربیتی کودک خبر داد و گفت: این جشن در روز سه شنبه سوم مرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار می شود.

وی افزود: در روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با اهدای گل و کارت تبریک به بانوان رشتی در پیاده راه فرهنگی رشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را را به آنها تبریک و شاد باش می گوید.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *