اجتماعی 16 مرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرماندارشهرستان رشت مطرح کرد؛ ورزش موجب تحرک و پویایی تمام بخش های جامعه می شود/جوانان سرمایه اجتماعی دولت هستند

فرماندار رشت با اشاره به اینکه توجه به ورزش و فرهنگسازی آن در جامعه موجب تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه می شود گفت:ورزش همگانی و قهرمانی موجب تحرک و پویایی تمام بخش های جامعه می شود.

 به گزارش آفتاب شمال ،سیروس شفقی در همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان رشت با تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: جوانان سرمایه اجتماعی دولت هستند و ما وظیفه داریم در راستای این مهم گام برداریم و امکانات ورزشی و رفاهی ویژه جوانان را افزایش دهیم.

فرماندار رشت ورزش را در سلامتی و ارتقای وضعیت سلامت جامعه اثرگذار عنوان کرد و بیان داشت:توجه به ورزش یکی از ضروریات زندگی است.

شفقی با تقدیر از دست اندرکاران برگزار این همایش گفت: هیات ورزش های همگانی با برگزاری این همایش ها نقش مهمی در فرهنگ سازی ورزش در خانواده ها ایفا می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به رونق ورزش های همگانی در محلات بیان داشت: این امر مسئولیت مدیران را در افزایش امکانات ورزشی بیشتر می کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم رشت همیشه جزء اولین ها بوده اند گفت:مردم استان گیلان همیشه در صحنه هایی که نیاز به حضور پرشور شهروندان باشد پیشتاز هستند.

شفقی با اشاره به اینکه توجه به ورزش و فرهنگسازی آن در جامعه موجب تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه می شود گفت:ورزش همگانی و قهرمانی موجب تحرک و پویایی تمام بخش های جامعه می شود.

گفتنی است، همایش پیاده روی خانوادگی صبح امروز هم زمان با میلاد پر برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت،حضرت امام رضا (ع) از ورزشگاه عضدی رشت به سمت پیاده راه این شهر برگزار شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *