اقتصادی 16 مرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ه منظور تقویت و پایداری شبکه و تعدیل بار: پست سیار63/20 کیلوولت سلیمانداراب رشت برقدار شد

به گزارش آفتاب شمال : مهندس «محمد افتخاری» مجری طرح پستهای معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان و رابط روابط عمومی در خصوص این پروژه زیربنایی گفت: پست سیار63/20 کیلوولت شرکت برق منطقه ای گیلان با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع جنوب شهر رشت ، در منطقه سلیمانداراب وحد فاصل پستهای سیادتی و طالقانی استقرار یافت و برقدار شد.
مجری طرح پستهای معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ بر 30 میلیارد ریال بوده، در خصوص مشخصات فنی پروژه گفت:
این پست با ظرفیت 15 مگا ولت آمپر، دارای یک فیدر خط 63 کیلوولت، یک فیدر ورودی و4 فیدر خروجی 20 کیلوولت با سیستم کنترلی از نوع سنتی (Conventional) می باشد.
مشاور طرح، شرکت مهندسین مشاور دریاپالا،نظارت کارگاهی آن مستقیما توسط مجری طرح پستهای معاونت طرح و توسعه و پیمانکار طراح، سازنده ومجری پروژه، شرکت ترانس پست پارس بوده است.
گفتنی است که پستهای سیار بدلیل ماهیت وجودی ( سیار بودن ) قابلیت جابجایی سریع و استقرار در محلهای مورد نیاز به منظور تقویت و پایداری شبکه را دارا بوده و هزینه ساخت و زمان کمتری را شامل می شود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *