استان 30 مرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، سرپرست شهرداری رشت و تعدادی از مسئولین از روند آماده سازی گلزار شهدای گمنام در بوستان ملت

به گزارش آفتاب شمال : سرپرست شهرداری رشت ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به اینکه اقدامی مشابه را در مسکن مهر رشت انجام داده ایم گفت: ساخت المانی متناسب با مقام شهیدان در دستور کار قرار دارد و در خصوص مسکن مهر این کار به سازمان سیما منظر واگذار شده است.

فرامرز جمشیدپور با بیان اینکه مکاتبات مربوطه انجام شده است افزود: پس از تایید معاونت عمرانی استانداری گیلان پیمانکار وظیفه اجرای المان را بر عهده خواهد داشت.وی با تاکید بر ضرورت اجرای المانی متناسب در بوستان ملت گفت: در بوستان ملت رشت نیز اقدام مشابهی صورت خواهد گرفت. سرپرست شهرداری رشت همچنین از زحمات سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستان ها برای پیگیری و آماده سازی سریع محوطه قدردانی کرد.

طیبه بینا مدیر شهرداری منطقه ۳ رشت هم با اشاره به ضرورت ایجاد راه دسترسی به گلزار شهدا و فضاسازی محیطی گفت: با توجه به بارندگی زیاد در رشت و احتمال وجود گل و لای در مسیر دسترسی در نظر داریم به راه دسترسی با شن نخودی ایجاد کنیم و فضاسازی متناسب با گلزار شهدا را در دستور کار داریم.

صبح دوشنبه نیز سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از روند آماده سازی قبور متبرک شهدا در بوستان ملت رشت بازدید کرد. سرهنگ بایرامی ضمن بازدید از روند آماده سازی، این اقدام را گامی موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی این محدوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت نیز از با حضور در محل ساخت گلزار شهدای گمنام پیگیر روند آماده سازی این قبور متبرک شد. راستگو با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: اقدام خاصی انجام نداده ایم و تنها به بخشی از وظایف خود در مقابل این شهدای گرانقدر عمل کرده ایم.

در حاشیه بازدیدهای دوشنبه ایجاد مسیر دسترسی با شن نخودی در حال اجرا بود. شایان ذکر است در این بازدیدها سجاد محجوب رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و محمدباقر بشردانش معاون خدمات شهری منطقه ۳ رشت نیز از دیگر مسئولین حاضر بودند.

پنجشنبه دوم شهریور ماه این گلزار که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حال آماده سازی است با حضور مردم انقلابی شهر رشت و جمعی از مسئولین آماده استقبال از دو شهید خوش نام رشت خواهد بود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *