استان 12 شهریور 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجراي طرح قرائت و چاپ آني صورتحساب در شركت گاز گيلان

 به گزارش آفتاب شمال : در راستاي بهبود سطح كيفي خدمات، سيستم قرائت و چاپ آني صورتحساب در شركت گاز استان گيلان راه اندازي شده است
در اين سيستم كنتورخوان با مراجعه به درب منزل و قرائت كنتور اطلاعات را به كمك تلفن همراه يا تبلت و از طريق بستر GSM/GPRS (اینترنت پرسرعت) به سرور اصلي مي فرستد و اطلاعات در آنجا پس از پردازش به چاپگري كه همراه كنتورخوان مي باشد ارسال مي گردد و در همان لحظه صورتحساب چاپ و در اختيار مشترك قرار مي گيرد.
از مزاياي اين طرح مي توان به انجام سريعتر و دقيق تر قرائت كنتور تا تحويل صورتحساب، اطمينان از تحويل قبوض به مشتركين، كنترل و نظارت بر عمليات كنتورخواني، كنترل صورتحساب توسط مشترك در همان زمان و وجود مهلت کافی برای مشترکین جهت پرداخت اشاره نمود.
این طرح در راستای استفاده از فناوری ها برای ارائه خدمات بهینه به مشترکین صورت گرفته است و اجرای آن مشکلات ناشی از عدم توزیع و یا توزیع دیرهنگام صورتحساب مشترکین را از بین می برد.
لازم به توضيح است اين طرح از اوايل سال جاري به صورت پايلوت در برخي از مناطق شهرهاي رشت و تالش به اجرا در آمده است و بر اساس برنامه ريزي هاي بعمل آمده در پاييز امسال به صورت كامل در كل استان اجرا می شود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *