استان 10 آبان 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرماندار شهرستان رشت در معارفه شهردار خمام: اعتبار شهرداری خمام نسبت به سال گذشته دو برابر شد

به گزارش آفتاب شمال :  سیروس شفقی در مراسم تودیع و معارفه شهردار خمام بابیان اینکه عمران و آبادانی شهر نتیجه تلاش مسوولان و همکاری شهروندان است گفت :مهم ترین اولویت شهردار جدید باید اتمام پروژه های نیمه تمام باشد.

سیروس شفقی با اشاره به اقدامات خوب شهرداری خمام افزود: این حرکت روبه جلو در دوران شهردار جدید نیز باید با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی اذعان کرد: خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد و آسایش و آرامش را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش‌از ۲0 میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۶ برای شهرداری خمام اختصاص یافته است افزود :سعی می‌کنیم حمایت‌های خود را بیشتر نماییم و کمک حال شهرداری خمام باشیم، چرا که دولت وظیفه دارد زیرساخت‌های لازم را برای شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاها فراهم نماید.

وی ادامه داد: شهردار جدید خمام باید برنامه‌های مطالعه شده و مدون داشته باشد تا بتواند به درستی مطالبات شهروندان را عملی کند.

شفقی افزود: ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخش خمام و ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرداری خمام در سال ۹۶ اختصاص یافته است که این اعتبار نسبت به سال گذشته ۲ برابر گردیده و امیدواریم با تخصیص‌های مناسب و فعالیت و نظارت مطلوب گام‌های موثری برای توسعه بخش خمام برداشته شود.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد : به واسطه‌ی توانمندی‌هایی که در خمام مشاهده می‌کنیم در کنار شهرداری و شورای شهر خواهیم بود تا بتوانیم با کمک یکدیگر نسبت به رفع مشکلات گام برداریم.

در پایان فرماندار شهرستان رشت از زحمات علیرضا پورهادی «شهردار اسبق» و ابراهیم رنجبر «سرپرست شهرداری خمام » تجلیل کرد و برای موسی فکور شهردار خمام آرزو موفقیت نمود گفت ؛ امیدوارم از تجارب علیرضا پورهادی استفاده شود و وی کمک حال شهردار جدید باشد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *