اجتماعی 01 دی 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار گیلان: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده سازان کشور هستند امری ضروری است

استاندار گیلان در نشست ستاد دهه مبارک فجر استان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده سازان کشور هستند امری ضروری است.

به گزارش آفتاب شمال ؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که به مناسبت قرارگرفتن در آستانه فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور اعضاء استانی و مسئولین کمیته های ستاد برگزاری دهه فجر استان در محل استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت دهه مبارک فجر بر کسی پوشیده نیست و همچون همیشه لازم است با برنامه‌ریزی دقیق برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ایام تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری علاوه بر هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های مربوط به این ایام ا… نسبت به برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد نیز که در سال آتی برگزار خواهد شد، برنامه‌ریزی جامعی در دست بررسی داریم.

*ایام ا… دهه فجر بهانه‌ای مبارک برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است*

استاندار گیلان با بیان اینکه ایام ا… دهه فجر بهانه‌ای مبارک برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: فضای مجاز به عنوان ابزاری بروز که نقش مؤثری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی دارد می تواند مورد استفاده قرار گیرد؛ اگر ما از این فضا استفاده نکنیم، بستری برای افراد سودجو و معاند خواهد شد.

*تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده سازان کشور هستند امری ضروری است*

وی اظهار کرد: در این ایام فرصتی فراهم می شود تا بزرگان انقلاب و آنانی که انقلاب را به درستی لمس یا درک کرده اند به بیان اهداف و آرمان های شکل گیری آن بپردازند که البته صداوسیما نیز در این خصوص نقشی اساسی دارد؛ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده سازان کشور هستند امری ضروری است؛ باید جوانان هرچه بهتر و بیشتر با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت مردمی کردن این ایام، تأکید کرد: آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در هرچه بهتر فراهم شدن بستر حضور مردم تأثیرگذار باشند. دکتر سالاری گفت: جشن های مربوط به ایام ا… دهه فجر بایستی هر سال نسبت به سال گذشته بهتر و شکوهمندتر شکل بگیرد و وظیفه ما است برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را بکار بندیم.

*دلیل اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضور مردم بود*

*تمام تلاش ما این است شاکله برگزاری برنامه‌ها را مشارکت مستقیم مردم شکل بدهد*

در ادامه این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز با بیان این که دلیل اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضور مردم بود، تصریح کرد: یقیناً همین مردم سبب بقاء نظام اسلامی هستند.

*اگر رموز رفتار جوانان را بشناسیم و با آنها وارد ارتباط شویم یقیناً نتایج مطلوبی به دست خواهیم آورد*

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری جوانان را سرمایه های اصلی انقلاب قلمداد کرد و گفت: اگر رموز رفتار جوانان را به درستی تشخیص داده و بشناسیم و با آنها وارد ارتباط تعامل گرایانه شویم یقیناً نتایج مطلوبی به دست خواهیم آورد.

وی در این نشست اظهار داشت: تمام تلاش ما این است برنامه‌های سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی بصورت کاملاً مردمی و با حمایت و برنامه‌ریزی دولت انجام بگیرد تا ضمن رعایت نظم، شاکله برگزاری برنامه‌ها را مشارکت مستقیم مردم شکل بدهد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار توجه دستگاه‌های دولتی به منظور ارائه خدمات خاصی در این ایام به مردم شد تا با این کار کام مردم نیز شیرین شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری ادامه داد: برنامه داریم در قالب 21 کمیته متشکل از همه اقشار جامعه، برنامه های این ایام را برگزار کنیم تا ضمن رعایت شئونات انقلابی و اسلامی، خود مردم را به نوعی، مجری برگزاری برنامه های ایام ا… دهه فجر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تغییر معماری میدان شهدای سرپل ذهاب شد و گفت: با تغییرات کالبدی در این فضا می توان امکان را برای حضور خیل عظیم مردم انقلابی فراهم کرد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *