اقتصادی 16 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح و بازدید برخی پروژه های رشت، صومعه سرا و آستانه اشرفیه با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار گیلان

همزمان با نخستین روز از طلیعه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار گیلان و معاون رئیس جمهور، برخی پروژه های شهرستان های رشت، صومعه سرا و آستانه اشرفیه افتتاح و بازدید شد.

به گزارش آفتاب شمال ؛ دکتر سالاری عصر امروز و همزمان با نخستین روز از طلیعه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور دکتر کلانتری؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور علاوه بر حضور در شهرک صنعتی سفیدرود رشت و افتتاح چند پروژه صنعتی رشت، به شهرستان های صومعه سرا و آستانه اشرفیه سفر کرد و برخی از پروژه های زیست محیطی آن مناطق را افتتاح کرد.

بر این اساس استاندار گیلان و معاون رئیس جمهور ابتدا با حضور در مرکز شهر رشت، از رودخانه زرجوب بازدید کرده و ضمن بررسی موانع و مشکلات رودخانه های زرجوب و گوهررود، در خصوص رفع معضلات، تصمیمات لازم را اتخاذ کردند. همچنین در ادامه حضور در شهرستان رشت در شهرک صنعتی سفیدرود؛ فاز دوم طرح توسعه تولید انواع مفتول سیمی شرکت گیل راد شمال با سرمایه گذاری 390 میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالانه 76 هزار و 500 تن و اشتغالزایی 132 نفر به بهره برداری رسید. واحد فیلتراسیون دود کوره ریفاینینگ با استفاده از تکنولوژی اکسیداسیون حرارتی و تصفیه شیمیایی این شرکت نیز با سرمایه گذاری ارزی 790 هزار یورویی و 55 میلیارد و 660 میلیون ریالی افتتاح شد.

همچنین شرکت پروتئینی قطب درخشان با قطعه بندی و بسته بندی سالانه 5 هزار تن مرغ با نام تجاری سهیل، سرمایه گذاری 285 میلیارد ریال و اشتغال زایی 70 نفر هم به بهره برداری رسید.

در ادامه و در سفر به شهرستان صومعه سرا از پروژه احیای پناهگاه حیات وحش سلکه بازدید به عمل آمد.

استاندار گیلان و معاون رئیس جمهور با سفر به شهرستان آستانه اشرفیه و حضور در ساختمان جدید الاحداث اداره محیط زیست آستانه اشرفیه، ضمن افتتاح پروژه مذکور، بطور همزمان پروژه اداره پارک ملی بوجاق در این شهرستان، پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان های امیرالمومنین (ع) رشت، 31 خرداد منجیل و شهید انصاری رودسر و پروژه سیستم جدید تصفیه فاضلاب خانگی به روش نصب در محل در روستای مبارک آباد را نیز افتتاح کردند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *