خواندنی ها 28 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برپایی ایستگاه سلامت در محلات رشت خبر داد

 

به گزارش آفتاب شمال: دکتر علی داودی- معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیش از ظهر امروز – سه شنبه، در جلسه هماهنگی برگزاری ایستگاه سلامت که با حضور نمایندگان حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد، از برپایی ایستگاه سلامت در محلات رشت خبر داد و گفت: در راستای ارتقای همه جانبه سلامت شهروندان و بر اساس تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شهرداری رشت خدمات اجتماعی حوزه سلامت در بین شهروندان گسترش می یابد.

وی ادامه داد: در این خصوص بالغ بر 50 محله در شهر رشت تحت پوشش این برنامه قرار می گیرند که در آن دانشگاه علوم پزشکی با ارایه خدمات آموزشی و بهداشتی و انجام برنامه های غربالگری، بستر مناسبی را برای ارتقای سلامت شهروندان و بهبود سبک زندگی انها فراهم می آورد.

در ادامه هر یک از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نحوه استقرار ایستگاه های سلامت پرداختند و بر ارایه یک برنامه مدون یکساله در این خصوص تاکید کردند.

گفتنی است: اولین ایستگاه سلامت در 14 الی 18 بهمن ماه جاری در پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار شد که طی آن، بیش از دو هزار نفر از شهروندان رشتی از خدمات رایگان سلامت بهره مند شدند./ب

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *