استان 13 اسفند 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فعالیت بازارچه های شهرداری رشت از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ در ایام نوروز

غلامرضا زکی زاده اعلام کرد: فعالیت بازارچه های شهرداری رشت از ساعت 8 صبح الی 24 در ایام نوروز/ فروش میوه در 12 نقطه شهر رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با اعلام آمادگی این سازمان، از حضور شیفتی همکاران و بازرسی روزانه از بازارچه ها خبر داد.
 

به گزارش آفتاب شمال ، غلامرضا زکی زاده با اشاره به اقدامات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در آستانه سال نو و ایام نوروز اظهار داشت: کلیه بازارچه های شهرداری رشت آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را دارند.

رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری از فروش ویژه میوه به مناسبت سال نو در ۱۲ نقطه از سطح شهر رشت خبر داد و افزود: فروش ویژه میوه با مشارکت جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون روستایی، اتحادیه تعاون روستایی و سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان انجام می شود.

زکی زاده بیان داشت: یکی از غرفه های فروش ویژه میوه در ورودی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری درنظر گرفته شده است و شهروندان می توانند برای تهیه میوه به آن مراجعه کنند.

رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تصریح کرد: کلیه بازارچه های شهرداری رشت تا پایان نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

زکی زاده قیمت میوه موجود در بازارچه های شهرداری را مناسب تر و ارزان تر نسبت به بازار دانست و افزود: شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت تماس حاصل نمایند.

وی با تاکید بر نظارت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری بر قیمت میوه ها ابراز داشت: همکاران سازمان میادین به صورت شیفت بندی در ایام نوروز فعالیت کرده و همچنین سرکشی و بازرسی روزانه از بازارچه های شهرداری انجام می شود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *