استان 17 تیر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تلاش جهت رفع نواقص طراحی نا مناسب ساختمان شهرداری رشت در میدان گیل در یک سال گذشته

 

 تلاش جهت رفع نواقص طراحی نا مناسب ساختمان شهرداری رشت در میدان گیل در یک سال گذشته شهردار رشت در بازدید از ساختمان جدید شهرداری رشت گفت: طراحی این ساختمان مناسب شهرداری نبوده و ۶۰ درصد نواقص موجود در یک سال گذشته برطرف شده است.

به گزارش آفتاب شمال :  مسعود نصرتی در حاشیه بازدید از ساختمان جدید شهرداری این شهر واقع در میدان گیل در گفتگویی ضمن اشاره به نواقص موجود در طراحی و ساخت این ساختمان اظهار کرد: به نظر می رسد که متخصص وارد به کار در حوزه شهرداری درکنار این طرح ۱۱ ساله قرار نگرفته بود که بداند بخش های مختلف شهرداری چگونه باید کنار هم قرار بگیرند .

وی با بیان اینکه تعاملات میان بخش های اداری درساختمان جدید شهرداری طراحی نشده است، گفت: این پروژه با تمام‌ نواقص، شاید برای هر ساختمان اداری دیگر طراحی شده باشد اما بی شک برای فعالیت های شهرداری طراحی نشده بود.

شهردار رشت در مجموع طرح موجود را مناسب شهرداری ندانست و تصریح کرد: هرچند اقدامات لازم نسبت به اصلاحات به ویژه در یکسال گذشته صورت گرفته اما هنوز طرح فعلی به طرح کاملی تبدیل نشده است.

به گفته نصرتی با اصلاحات صورت گرفته، رفع نواقص اجرای طرح ساختمان جدید شهرداری از یکسال گذشته با پیشرفت ۶۰ درصدی، به کارایی لازم برای انجام امورات حوزه شهری دست یافت.

وی همچنین از نقل مکان بخش هایی از شهرداری به مکان جدید خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته، ۹۰ درصد از بخش های اداری شهرداری در این مکان جدید مستقر شوند.

در این بازدید که پیش از ظهر شنبه صورت گرفت علی بهارمست معاون عمران و امور زیر بنایی شهرداری، حامد اخوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، مجتبی ماه پسند مدیر مالی شهرداری، مسعود حاج نصراله مدیر حوزه شهردار، مجید پورجعفری مدیر حراست شهرداری، اسماعیل رحمتی مدیر بازرسی شهرداری و علیجان مدیر املاک شهرداری، شهردار رشت را همراهی کردند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *