خواندنی ها 30 تیر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: طرح نظام ارجاع الکترونیک خدمات پزشکی در گیلان استقرار می یابد

در راستای اجرای طرح نظام ارجاع سلامت و به منظور بهبود ارایه خدمات بهداشتی درمانی در استان، با حضور ریاست و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فرایند استقرار نظام ارجاع الکترونیک خدمات پزشکی در شهرستان صومعه سرا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آفتاب شمال  ؛ پروژه نظام ارجاع الکترونیک خدمات پزشکی با حضور ریاست و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تیم کمیته نظام ارجاع الکترونیک، در مراکز بهداشتی درمانی صومعه سرا مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازدید میدانی از مراکز پایلوت استقرار نظام ارجاع الکترونیکی در خانه بهداشت مرجقل، ضیابر و کلینیک تخصصی شهرستان صومعه سرا، بر اجرای کامل و دقیق طرح نظام ارجاع سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی تاکید کرد و برطرف نمودن نواقص زیرساختی و سخت افزاری در راستای بالابردن راندمان کار را خواستار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هماهنگی تیم نظام ارجاع سلامت استان برای برطرف نمودن مشکلات شهرستان ها، برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان دانشگاه و خدمت گیرندگان و همچنین سیاست های تشویقی جهت ارتقا‌ کیفیت خدمت دهندگان برای اعتماد سازی آنها را ضروری دانست. وی با اشاره به اهمیت جذب پزشکان خانواده جوان و مشتاق برای خدمت در حوزه پزشک خانواده، نظارت دقیق بر کار خدمت دهنگان؛ الخصوص پزشکان خانواده و استفاده از پالایش آماری بر محوریت پزشک خانواده در راستای رسیدن به نظام ارجاع سلامت را از الزامات اجرای طرح ارجاع سلامت برشمرد. در ادامه این بازدید، مدیران حوزه معاونت بهداشتی، حوزه معاونت درمان و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، برنامه عملیاتی استقرار نظام ارجاع الکترونیک در استان را تشریح کردند.
در پایان، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در جمع پرسنل مراکز، از زحمات آنها جهت ارایه خدمات تقدیر کرد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *