اقتصادی 13 مرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اقدامات کیفی شرکت گاز استان گیلان در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین

 

به گزارش آفتاب شمال : شرکت گاز استان گیلان در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین گرامی اقدام به اجرای پروژه های کیفی گسترده ای از قبیل اجرای پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی 3415 و نیز اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان نموده است.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان با بیان این موضوع اظهار داشت: پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب از نیمه دوم سال 96 در سراسر استان آغاز شده و در آن كنتورخوان با مراجعه به درب منزل و قرائت كنتور و ارسال و دریافت اطلاعات به كمك تلفن همراه يا تبلت و از طريق بستر اینترنت پرسرعت، در همان لحظه صورتحساب را چاپ و در اختيار مشترك قرار مي دهد.

وی با اشاره به این موضوع که این پروژه کیفی با استقبال گسترده مردم و مشترکین محترم مواجه شده گفت: هم اکنون این طرح توسط 125 کنتورخوان در سراسر استان در حال اجرا می باشد و این کار سبب صرفه جويي در زمان و هزينه ها، شفافيت در صورتحساب هاي صادره و … شده است.

مهندس اکبر در راستای خدمات رسانی بهتر به مشترکین از راه اندازی نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز خبر داد و گفت: مشترکین گرامی می توانند با ورود به سایت شرکت گاز استان گیلان و دانلود اپلیکیشن خدمات الکترونیک شرکت از طریق کلیک بر روی آدرس و یا اسکن نمودن بارکد، از خدمات گسترده این نرم افزار بهره مند گردند.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان ادامه داد: در این نرم افزار قابلیت های فراوانی از قبیل مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست و شکایت، مشاهده اخبار شرکت و …. قرار داده شده و مشترکین محترم می توانند با نصب این نرم افزار تا حد زیادی کارهای مربوط به گاز را به راحتی انجام دهند.

وی هدف اصلی شرکت گاز را کسب رضایت حداکثری مشترکین عنوان نمود و گفت: به منظور تحقق این هدف و کاهش زمان و هزینه ارتباط مشترکین با شرکت علاوه بر موارد فوق، سامانه تلفنی اختصاصی 3415 به منظور پرداخت صورتحساب گاز و اعلام کارکرد کنتور نیز راه اندازی شده است.

مهندس اکبر در پایان خاطرنشان ساخت اجرای این پروژه ها سبب توسعه دولت الكترونيك و بي‌نياز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز يا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین عزیز شده است.

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *