استان 03 شهریور 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم تجلیل از آزادگان شهرداری رشت برگزار شد

به گزارش آفتاب شمال ، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، به همت مدیریت امور ایثارگران شهرداری رشت مراسم تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته شهرداری در دفتر امور ایثارگران شهرداری رشت برگزار شد.

 در این مراسم علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسن عاقل منش عضو شورای شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی، فرهام زاهد، اسماعیل حاجیپور اعضای شورای شهر رشت، علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، سیده مریم رضاطبع مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت و امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت و پیام جعفری نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت حضور داشتند.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این مراسم با عرض تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: شما آزادگان مظهر صبر، استقامت و مایه مباهات نظام هستید.

وی تصریح کرد: خانواده های آزاده و ایثارگر سال ها سختی های زیادی را تحمل کردند و نباید زحمات آنان را فراموش کنیم.

سرپرست شهرداری رشت اذعان داشت: خواسته های آزادگان عزیز شهرداری رشت بسیار ناچیز است و بابت کوتاهی های انجام شده در حق آنان عذرخواهی می کنم.

سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با اشاره به اینکه در سه سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه ایثارگران مجموعه شهرداری رشت انجام شده است اظهار کرد: شورای اسلامی در حد توان خود به خواسته های جامعه ایثارگران عمل کرد.

وی با اشاره به شجاعت و ایثارگری آزادگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: ما مسئولان به حمایت های معنوی آزادگان، جانبازان و خانواده های معظم شهدا نیازمندیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد: باید بپذیریم در حال حاضر شرایط مالی شهرداری نامناسب است و برای خروج از این وضعیت به زمان نیازداریم.

علوی خاطرنشان کرد: هر ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر رشت پیگیر مطالبات شهروندان هستند و تلاش می کنند تا مشکلات موجود به حداقل برسد.

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تبریک عید سعید قربان و گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان قهرمانان کشور هستند. وی همچنین آزادگان را پشتیبان اصلی و قهرمانان نظام و کشور عنوان کرد.

شیرزاد با اشاره به اینکه در زمان شورای چهارم نگاه به حوزه ایثارگران تغییر کرد و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد مطرح کرد: متاسفانه اقدامات انجام شده در زمان شورای پنجم به کندی انجام شده و موجب نگرانی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: با هرنگاه فکری اصل نظام خانواده های شهدا هستند و نباید زمینه ای برای سواستفاده دشمنان فراهم کنیم.

شیرزاد با تاکید براینکه دستورالعمل مصوب شده حوزه ایثارگران باید توسط شهرداری اجرایی شود اذعان داشت: اجازه نخواهم داد حقی از شما ایثارگران ضایع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت بار دیگر به ضرورت اجرایی شدن دستور العمل ایثارگران تاکید کرد و گفت: مدیرانی که نمی توانند این دستورالعمل را اجرا کنند استعفا دهند.

شیرزاد خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما کمرنگ شود.

اسماعیل حاجی پور، عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با تاکید براینکه نباید فقط سخن بگوییم اظهار داشت: باید وعده های داده شده عملی شود.

وی خواستار تعیین تکلیف وضعیت اضافه کاری آزادگان شهرداری و پرداخت تسهیلات مناسب به آنان شد.

فرهام زاهد عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز اظهار کرد: اگر مسئولان صادقانه در کنار هم قرار بگیرند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

محمد حسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم ابراز داشت: برای اینکه ارتباط میان شورای اسلامی و جامعه ایثارگران شهرداری برقرار باشد از مدیر امور ایثارگران شهرداری به عنوان مشاور در کمیسیون فرهنگی شورا بهره بردیم.

محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر عدم هزینه های بیهوده اظهار کرد: باید از ریخت و پاش بیهوده جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: مردم ما اعضای شورا را انتخاب کردند تا به فریاد آنان برسیم و باید عمل انقلابی انجام دهیم و نباید تنها به حرف بسنده کنیم.

احمد رمضانپور نرگسی عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم بیان کرد: از زمانی که نمایندگی مردم در مجلس را برعهده گرفتم در حوزه ارتباط با ایثارگران کوتاهی نکردم.

وی تصریح کرد: بسیاری از قوانین مصوب شده در ارتباط با حوزه ایثارگران در زمان مجلس ششم مصوب شد.

رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ ماه در جبهه های جنگ حضور داشتم گفت: ای کاش شهید می شدم و این همه قدرت طلبی و… را در دنیا مشاهده نمی کردم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: متعلق به نظام هستم و با هیچ تهمتی از نظام، انقلاب و رهبری جدا نمی شوم.

امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت به ضرورت ایجاد سایت جامع در حوزه ایثارگران شهرداری رشت تاکید کرد.

وی تعداد ایثارگران شهرداری رشت را ۵۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: شهرداری رشت بیشترین تعداد ایثارگر را در بین دستگاه های اجرایی استان دارد.

در پایان مراسم نیز با لوح تقدیر و هدایایی از آزادگان شهرداری رشت تجلیل شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *