ورزشی 02 مهر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران:هدف ما درخشش در مسابقات جهانی است

 

به گزارش آفتاب شمال ؛ سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران اظهار داشت: هدف ما حضور قدرتمند در مسابقات جهانی اسپانیا است و امیدواریم با درخشش در مسابقات مدال کسب کنیم.

سیده ستاره موسوی با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی جهان آبان ماه سال جاری در کشور اسپانیا افزود : تیم ملی بانوان نیز در هر دو بخش کاتا و کومیته(مباززه) در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت و تمام تلاش ما این است که با آمادگی کامل در این مسابقات مهم حضور یابیم.
وی که برای برپایی اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان در رشت حضور داشت، ادامه داد: مسابقات کاراته قهرمانی جهان سهمیه المپیک 2020 محسوب می شود و کاراته کارانی که بتوانند در این رقابت ها مقام کسب کنند جواز حضور در المپیک را کسب خواهد کرد و به همین دلیل به طور حتم سطح کیفی این رقابت ها بسیار بالا خواهد بود.
وی گفت: البته قبل از حضور در رقابت های جهانی اسپانیا، ابتدا باید در مسابقات کاراته وان ژاپن حضور یاییم که از 17 مهر ماه سال جاری آغاز می شود که این رقابت ها نیز کسب سهمیه المپیک محسوب می شود و هدف ما هم حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات است.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران در مورد برپایی اردوی آمادگی این تیم در رشت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این اردو که از اوایل هفته جاری برپا شده بود و پس از ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) نیز، مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی در تهران برپا می شود.
سیده ستاره موسوی بیان کرد: با توجه به پیشنهاد فدراسیون کاراته برای میزبانی اردوهای مختلف به استان ها ، گیلان نیز درخواست میزبانی این اردو را داشت که با موافقت فدراسیون، اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان ایران در زادگاهم برپا شد.
وی اضافه کرد: در این اردو، 10 کاراته کاری که دارای رنکیینگ بودند و در اردوهای پیشین ، مسابقات آسیایی جاکارتا و مسابقات کاراته وان حضور داشند در این اردو حضور یافتند که البته در اردوی بعدی نیز دو کاراته کار دیگر نیز به این نفرات افزوده می شود.
وی یادآور شد: این کاراته کاران که از استان های گیلان ، مازندران ، فارس ، کرمانشاه و تهران هستند در مراحل بعدی اردو نیز حضور می یابند و با برگزاری مسابقات انتخابی و با توجه به سهمیه درنظر گرفته شده برای ایران ، نفرات تیم ملی مشخص و در مسابقات وان ژاپن و همچنن مسابقات جهانی اسپانیا حضور خواهند یافت.

ایران بازی تیم ملی جهان ژاپن

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *