استان 06 آبان 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم افتتاحیه مجتمع آموزشی فرهنگ آریا برگزار شد

  به گزارش آفتاب شمال مراسم افتتاحیه مجتمع آموزشی فرهنگ آریا پنج آبان 97 با حضور مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و ناحیه 1 شهرستان رشت ، کانون پرورش فکری استان، مدیران و مربیان و همکاران مجتمع در مرکز آکادمی پرورش هوش آریا برگزار شد که در اختتامیه این مراسم نیز به چند تن از دانش آموزان برتر نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

مرکز آکادمی پرورش هوش آریا با دارا بودن کارشناسان متخصص و متعهد بهترین و کارآمدترین سیستم های آموزشی را همگام با روشهای جهانی و منطبق بر نیاز و سطح آموزش دانش آموزان بکار می گیرد ، هدف این آکادمی پرورش هوش منطقی – ریاضی در غالب طرح ریاضیات آسان است تا بتواند با ایجاد علاقه و انگیزه به آموختن ریاضیات، افزایش قدرت حافظه، تمرکز ، خلاقیت و اعتماد به نفس، دانش آموزان را به فردایی بهتر رهنمون نماید .

آکادمی پرورش هوش آریا با هدف کمک به دانش آموزان برای استفاده بهتر از قدرت ذهن و تربیت انسانهای متفکر، منظم، خلاق، مدیر و با اعتماد به نفس بالا اقدام به برگزاری دوره های پرورش هوش نموده است. 

فعالیت آموزشی مجتمع از سال ۱۳۸۳ به طور رسمی آغاز شد و از سال ۱۳۹۲ با آغاز دوره های یوسی مس(محاسبات چرتکه ای و ذهنی) و یومینز(ریاضیات آسان) ادامه یافت. گروه های سنی تحت پوشش آکادمی پرورش هوش آریا ۵ تا ۱۰ سال(یوسی مس) و ۱۱تا۱۸ سال(یومینز- ریاضیات آسان ) میباشد.
مربیان تحصیلکرده این آکادمی توسط مربیان ارشد در کارگاههای آموزشی مربوطه آموزش میبینند و پس از قبولی در آزمون جامع و طی دوره های کارآموزی به آموزش دانش آموزان میپردازند.

مجتمع پرورش هوش آریا در سیستم آموزشی ریاضیات آسان در سراسر کشور و در سیستم آموزشی یوسی مس در استان گیلان فعالیت دارد و از اموزشگاههای علمی علاقمند و فعال نمایندگی میپذیرد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *