اقتصادی 24 آبان 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان؛ تولید ۲۶ هزار تن گوشت قرمز در گیلان

به گزارش آفتاب شمال ؛ سید محمد احمدی دراولین همایش استانی تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرورش دام ویژه شبانان و گله داران رودباری با اشاره به اینکه نیاز استان گیلان به گوشت قرمز حدود ۲۸ الی ۳۰ هزار تن است که می توانیم با این نشست ها، برنامه ریزیها و تسهیل گری هایی که انجام می دهیم گیلان و کشور را خودکفا کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ انقلابی در دنیا سراغ نداریم بعد از چهار دهه به انحراف کشیده نشده باشد افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که از اصول خودش سر سوزنی کوتاه نیامده و منحرف نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: شاید اختلاف سلیقه هایی وجود داشته اما هدف واحد همه اعتلای نظام است و در این مسیر همه ما در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه را یک ظرفیت برای کشور می دانیم افزود: سپاه از جمله ارگانهایی بوده است که در همه مسیرها با انقلاب بوده و یکی از این مسیرها اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم از این تحریم ها و محرومیت هایی که استکبار برای ما بوجود می آورد به خودباوری برسیم.

وی با بیان اینکه اگر انسان قدری تامل و تفکر نماید از اتفاقاتی که در چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی برای ما افتاد که شاید خودمان نقش آفرین نبودیم در شگفت می ماند گفت: بعد از انقلاب، جنگ و تحریم را برای ما تحمیل کردند که اینها نشان دهنده یک منطق الهی و معنوی پشت قضیه است که ما را به امروز کشانده است.

احمدی با اشاره به اینکه سه سال خادم مردم بزرگ رودبار بودم یادآور شد: اگر بخواهم ساعتها درباره باصفابودن و خالص بودن، ولایی بودن و مردمی بودن اهالی خوب و پاک رودبار صحبت کنیم واقعا کم گفتیم و از اینکه رودبار برای این همایش بسیار ارزشمند انتخاب شده است تشکر می کنم.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *