اجتماعی 21 آذر 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با گازرسانی به 2 روستای باقیمانده؛ درصد بهره مندی گاز روستایی فومن به 99.8 می رسد

 

مراسم کلنگ زنی پروزه گازرسانی به دو روستای صعب العبور و کوهستانی سقیبن و کوره خرم در شهرستان فومن با حضور نماینده مردم فومن در مجلس، فرماندار شهرستان فومن و مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش آفتاب شمال  – در این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده در استان گیلان گفت: شهرستان فومن یکی از شهرستان های سبز استان گیلان می باشد که همه خانوارهای شهری و 99.2 درصد خانوارهای روستایی آن از نعمت گاز بهره مند می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون 132 روستای شهرستان فومن از نعمت گاز بهره مندند اظهار داشت: با گازرسانی به دو روستای سقیبن و کوره خرم تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان فومن از نعمت گاز بهره مند شده و عملاً کار گازرسانی در این شهرستان به پایان خواهد رسید.

مهندس اکبر با اعلام اینکه اعتبار پروژه گازرسانی به این دو روستاها بالغ بر 500 میلیون تومان می باشد افزود: این روستاها در مجموع دارای 110 خانوار می باشند و برای گازرسانی به آنها باید بیش از 7 کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام گیرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین افتخاری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای استان بویژه شهرستان های فومن و شفت اظهار داشت: گاز یک نعمت الهی است که بحمدلله با تلاش و کوشش مسئولین و در شرایط تحریم به دست مردم رسیده و انشالا با گازرسانی به این دو روستا، همه مردم شهرستان فومن از این نعمت الهی بهره مند خواهند شد.

در پایان این مراسم کلنگ پروژه گازرسانی به روستاهای سقیبن و کوره خرم توسط نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *