اجتماعی 13 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیر کل آبفای استان تهران گفت: باوجود استشمام بوی نامطبوع در تهران، هیچ گونه مشکل و یا نشت در شبکه فاضلاب این شهر وجود ندارد.

مدیر کل آبفای استان تهران گفت: باوجود استشمام بوی نامطبوع در تهران، هیچ گونه مشکل و یا نشت در شبکه فاضلاب این شهر وجود ندارد.

به گزارش آفتاب شمال : محمدرضا بختیاری در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: دیروز حوالی ساعت ۱۵ گزارش بوی نامطبوعی در تهران به دستمان رسید که بلافاصله تیم‌های بازرسی شرکت آب و فاضلاب در تمامی نقاط شهر مستقر و کل شبکه فاضلاب را به صورت کامل رصد کردند.

وی گفت: شایعات زیادی به وجود آمده بود که بوی بد تهران از شکستگی شبکه فاضلاب و نشت آن است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و حتی بخشی از میدان انقلاب را هم که احتمال نشت بو از انجا داده می‌شد به طور کامل خود میدان و خیابان‌های اطراف مورد بازرسی قرار گرفت که آنجا هم مورد خاصی یافت نشد.

بختیاری افزود: شب گذشته در جلسه ستاد بحران که با دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و پیگیر ماجرا بودیم آنجا هم تاکید شد که این بوی بد از شبکه فاضلاب تهران نیست و شرکت گاز تهران هم اعلام کرد که شبکه گاز مشکلی ندارد.

وی گفت: هم اکنون دستگاه‌ها بویژه محیط زیست، دانشگاه تهران و دستگاه‌های زیرمجموعه ستاد بحران در کشور در حال بررسی علت این بوی بد هستند و پیگیری‌ها ادامه دارد.

مدیر کل آبفای استان تهران در پایان افزود: شبکه آب تهران هم کاملاً سالم است و بحثی که در باره چاه‌های تهران مطرح شده بود صحت ندارد و شبکه آب تهران لحظه به لحظه در حال رصد است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *