خواندنی ها 17 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی نحوه خدمات رسانی در مراکز آموزشی درمانی رشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مسوولان دانشگاه، ضمن بازدید میدانی از مراکز آموزشی درمانی ولایت، 17 شهریور و رازی نحوه خدمات رسانی در این مراکز را مورد بررسی قرار دادند و روند توسعه زیرساخت ها را ارزیابی کردند.

به گزارش آفتاب شمال ؛ صبح – پنجشنبه دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مسوولان دانشگاه، ضمن بازدید میدانی از مراکز آموزشی درمانی ولایت، 17 شهریور و رازی رشت، نحوه ارایه خدمات درمانی و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی این مراکز آموزشی درمانی را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید روند پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان های پورسینا و ولایت، ساختمان فاز 2 بیمارستان 17 شهریور، تصفیه خانه فاضلاب و ساختمان اورژانس بیمارستان رازی رشت از سوی رییس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد بررسی قرار گرفت و بر اتمام این پروژه های عمرانی تاکید شد.

گفتنی است: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان پورسینا و ولایت بالغ بر 36500 میلیون ریال، احداث ساختمان اورژانس و غربالگری سرطان بیمارستان رازی 45000 میلیون ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان هزینه شده است و قرار است در دهه مبارک فجر امسال همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان گیلان این پروژه ها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرند.ع/د

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *