اقتصادی 09 آبان 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : تامین منابع مالی موجبات رونق واحدهای تولیدی را فراهم می آورد

به گزارش آفتاب شمال ؛ فرهاد دلق پوش در جلسه رفع موانع تولید در فرمانداری بندرانزلی اظهار کرد: فلسفه وجودی کارگروه رفع موانع تولید به عنوان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید، بررسی مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی است .

 

وی با اشاره به ضرورت اهتمام همه دستگاه های متولی برای تسریع در روند رفع موانع فعالیت واحد های تولیدی نیمه فعال و راکد افزود: رونق تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال تنها وظیفه چند دستگاه محدود نیست بلکه به عنوان تکلیف قانونی از سوی دولت همگان باید در تحقق این هدف گام بردارند.

دلق پوش با اشاره به اینکه سرمایه و منابع مالی،عامل حرکت واحد های تولیدی است تاکید کرد: پرونده 159 واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات بانکی با اعتبار بیش از 79 میلیارد تومان در دست اقدام است .

وی با تاکید بر لزوم کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در روند کمک به رونق تولید تصریح کرد: بانک ها نیز باید با عمل به تعهدات خود به شکل مطلوب به این واحدها در تسهیل روند فعال شدن این واحدها کمک کنند.

دلق پوش خاطر نشان کرد: بندرانزلی با دارا بودن ظرفیت های منحصر به فرد خود زیر ساخت های لازم را برای توسعه همه جانبه دارد و باید با شناسایی ظرفیت های منطقه آزاد تولید کنندگان از آن استفاده کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در خاتمه تاکید کرد: نباید نسبت به مناطق مختلف نگاه جزیره ای داشته باشیم و باید با اتخاذ تدابیر لازم تاثیرات منطقه آزاد بر زندگی مردم و تقویت و رونق کسب کار شهروندان دیده شود .

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 272 واحد تولیدی دارد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *