استان 14 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادای احترام مدیر کل و محیط بانان حفاظت محیط زیست گیلان به مقام شهید ناصر پیروی

ادای احترام مدیر کل و محیط بانان حفاظت محیط زیست گیلان به مقام شهید ناصر پیروی

مديركل حفاظت محيط زيست گيلان به همراه جمعي از محيط بانان با حضور بر مزار شهيد مهندس ناصر پيروي به مقام اين جنگلبان شهيد اداي احترام كرد.

به گزارش مهرگيلان-روز گذشته به مناسبت پانزدهمين سالگرد شهادت مظلومانه جنگلبان شهيد مهندس ناصر پيروي رئيس اسبق اداره منابع طبيعي شهرستان ماسال، مديركل حفاظت محيط زيست گيلان به همراه معاونين، روساي ستادي و جمعي از محيط بانان يگان حفاظت محيط زيست گيلان طي مراسم باشكوهي با حضور بر مزار آن شهيد والا مقام در آسيابر شهرستان سياهكل و نثار تاج گل ياد و خاطره آن شهیدوالا مقام را گرامي داشتند.

در اين مراسم كه با حضور بهرام آریا منش بخشدار ديلمان ،جمعي از مقامات محلي و مردم منطقه برگزار شد، ساسان كفايي با اشاره به وجوه مشترك وظایف محيط بانان و جنگل بانان در حفاظت از عرصه هاي طبيعي گفت: شهید پیروی در انجام وظيفه به ویژه حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی و جنگل ها از جمله پرسنل موفق و متعهدي بود كه خدمات ارزنده او برای همیشه در یادها خواهد ماند.
كفايي با تاكيد بر اينكه شهيد ناصر پيروي يك قهرمان ملي است گفت اين شهید و ساير شهداي محيط زيست و منابع طبيعي ، نماد های بنیادین اخلاق خواهند بود و رفتار و منش آنها برای جنگل بانان ، محیط بانان و همه آنهاییکه در حفظ انفال عمومی برای نسل های آتی می کوشند الگویی جاودانه و در تاريخ ماندگار خواهد بود.
در ادامه اين مراسم مديركل حفاظت محيط زيست گيلان همچنين با حضور در منزل شهيد ناصر پيروي ضمن ديدار با همسر و فرزندان اين شهيد، با اهداء لوح سپاس از صبر و بردباري آنان تقدير كرد.
اين گزارش مي افزايد: شهيد مهندس ناصر پيروي رئيس اسبق منابع طبيعي ماسال در سال ٨٤ پس از سالها مبارزه قاطع با قاچاقچيان چوب و غارتگران جنگل و جلوگيري از تجاوز آنان به انفال الهي نهايتا توسط همان اشرار ربوده شد و به طرز مظلومانه اي به شهادت رسيد.
روابط عمومي حفاظت محيط زيست گيلان ياد و خاطره اين شهيد گرانقدر وتمامی شهدای محيط بان و همه كساني كه در راه پاسداري و حفاظت از انفال و سرمايه هاي طبيعي كشور شهيد يا جانباز شده اند را گرامي مي دارد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *