استان 20 مرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای 44 کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان

 

شرکت گاز استان گیلان در تیرماه سال جاری 44 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در استان را به انجام رسانده است.

به گزارش آفتاب شمال  – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای 44 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در استان، اظهار داشت: با انجام این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از 21 هزار و 135 کیلومتر افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با وجود برخورداری بیش از 95 درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی، این شرکت با همت و جدیت فراوان برای گازدار شدن همه روستاییان تلاش می نماید و سهم 89 درصدی بخش روستایی از عملیات شبکه گذاری در تیرماه امسال گواه این مدعاست.
وی در ادامه با اعلام خبر نصب یک هزار و 400 انشعاب گاز در تیرماه سال جاری، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته و با تحقق این مهم مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از 598 هزار عدد افزایش یافته است.
مهندس اکبر با اشاره به اجرای مستمر عملیات گازرسانی و اجرای حفرات خالی و به تبع آن افزایش تعداد تاسیسات و طول خطوط گاز در استان، بر رعایت الزامات ایمنی و نظارت مستمر بر عملیات و تاسیسات گاز تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از برنامه ریزی این شرکت برای گازرسانی به مناطق روستایی باقیمانده واجد شرایط و افزایش درصد برخورداری گاز روستایی به بالای 97 درصد در استان خبر داد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *