بین الملل 07 آبان 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تدابیر وزارت نفت برای حل مشکل گاز روستاییان

 

به گزارش آفتاب شمال : تدابیر وزارت نفت برای حل مشکل گاز روستائیانآقای کمال علی پور خنکداری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در تشریح نتایج نشست روز گذشته (سه شنبه) کمیسیون عمران مجلس با وزیر نفت، گفت: از مباحث مهم ما با وزیر نفت درخصوص مشکلات روستائیانی بود که از کپسول‌های گاز برای سوخت خود استفاده می‌کنند که در این زمینه آقای زنگنه وزیر نفت اعلام کرد که برای رفع این مشکل تدابیری از جمله آزادسازی سهمیه‌ها اندیشیده شده است.
نایب رئیس کمیسیون عمران همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر یک و نیم میلیون خانوار روستایی و حاشیه نشین فاقد گاز هستند، افزود: قرار بود تا سال ۱۴۰۰ به همه مناطق کشور گاز رسانی شود که البته وزیر نفت در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.
وی در ادامه یکی از مشکلات فعلی پیمانکاران را پرداخت نشدن مطالبات آن‌ها ذکر کرد و افزود: در جلسه با وزیر نفت بحث‌های مفصلی در این زمینه برای پرداخت مطالبات با تهاتر نفت صورت گرفت و قرار شد با جلساتی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت، این مطالبات در قالب تهاتر نفت پرداخت شود.
آقای علی پور خنکداری افزود: تعدادی از پیمانکاران از جمله قرارگاه خاتم حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان مطالبه دارد که امیدواریم این پرداخت با تهاتر نفت صورت گیرد.
وی همچنین گفت: یکی دیگر از موضوعات نشست روز گذشته مربوط به ناوگان فرسوده حمل و نقلی بود که در حال حاضر ۳۶ هزار دستگاه در ناوگان حمل و نقل ما وجود دارد که فرسوده هستند که در قالب بودجه باید نوسازی آن‌ها انجام می‌شد و از وزیر نفت خواستیم که این کار هرچه سریع‌تر صورت گیرد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *