خواندنی ها 07 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تقدیر استاندار از تلاش‌های صادقانه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش آفتاب شمال : استاندار گیلان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های صادقانه و زحمات دلسوزانه دکتر سالاری و مشارکت موثر پزشکان و پرستاران با همراهی ویژه بسیجیان و نیروهای امدادی استان در اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرد.
دکتر ارسلان زارع- استاندار گیلان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های صادقانه و زحمات دلسوزانه ی دکتر سالاری و مشارکت موثر پزشکان و پرستاران و همراهی ویژه بسیجیان و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان، تقدیر و تشکر کرد.
در لوح تقدیر دکتر ارسلان زارع- استاندار گیلان خطاب به دکتر سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آمده است:

جناب آقای دکتر ارسلان سالاری

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

با سلام؛
در روزهایی که جامعه جهانی و به ویژه هم وطنان عزیزمان با شیوع ویروس منوس کرونا درگیر شده‌اند، کادر درمان با همراهی ویژه بسیجیان و نیروهای امدادی با شوق انسان‌دوستانه و تلاشی خستگی ناپذیر در جهت شناسایی بیماران برای فراهم کردن زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا درس عشق و ایثار را با نغمه های امید و ایمان می‌سرایند.
اجرای موفق طرح محله محور سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” هر خانه را تبدیل به یک پایگاه سلامت کرد و شناسایی به موقع بیماران و مراقبت و حمایت از مبتلایان به کووید ۱۹ روز به روز از بار این بیماری در میهن عزیزمان می کاهد و بی‌تردید مجاهدت‌های کادر درمان که برای سلامت مردم جانفشانی کرده و می‌کنند همواره در اذهان مردم قدرشناس ماندگار خواهد ماند.
لازم می دانم از تلاش های صادقانه و زحمات دلسوزانه جنابعالی و مشارکت موثر پزشکان و پرستاران با همراهی بسیجیان و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در اجرای این طرح که زیربنای حرکتی چشمگیر در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا شد، صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه قادر منان توفیق روز افزون را مسئلت نماییم.
ارسلان زارع

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *