اقتصادی 15 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دکتر هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزایش رضایت مندی مشتركین اصلی ترین هدف شركت توزیع برق گیلان عنوان کرد

به گزارش آفتاب شمال : برای اولین بار در تاریخ شرکت، ضمن افزایش رضایت مندی ذینفعان از نحوه خدمت رسانی ، با تلاش و مساعی تمامی کارکنان در سطح استان ، در بخش وصول مطالبات علاوه بر وصول فروش جاری شرکت، ۲۱ درصداز معوقات نیز کاهش یافته و با دستیابی به وصول 104/24 ، یک درصد بیشتر از هدف تعیین شده توسط شرکت توانیر، افتخاری دیگر برای شرکت توزیع استان درسطح کشور کسب گردید.

دکتر هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از زحمات خالصانه و تلاشهای کم نظیر کلیه همکاران تشکر نمود .

وی بیان داشت : برای اولین بار در تاریخ شرکت، ضمن افزایش رضایت مندی ذینفعان از نحوه خدمت رسانی ، با تلاش و مساعی تمامی کارکنان در سطح استان ، در بخش وصول مطالبات علاوه بر وصول فروش جاری شرکت، ۲۱ درصداز معوقات نیز کاهش یافته و با دستیابی به وصول 104/24 ، یک درصد بیشتر از هدف تعیین شده توسط شرکت توانیر، افتخاری دیگر برای شرکت توزیع استان درسطح کشور کسب گردید.

هنر مند تصریح کرد : این میزان تلاش ، ضمن بیان تعهد سازمانی و حس وظیفه شناسی ، نشان دهنده وفاق ، همدلی و همراهی همکاران میباشد .

وی عنوان کرد : همه باید طوری اقدام نماییم تا این کوشش ها و همدلی صادقانه در جهت نیل به اهداف شرکت و رضایتمندی مشترکین صورت پذیرد وتمامی تلاش خود را در راستای شعار ” همگرایی اقدامات، هم افزایی توانمندی ها، همراهی کارکنان” صرف نماییم .

هنرمند در پایان ضمن تشکر مجدد از زحمات همه عزیزان ، آرزوی سلامتی و شادکامی همه همکاران را از خداوند بزرگ خواستارشد .

 

خبرنگار : حسین منکوئی 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *