فرهنگ و هنر 15 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

“خیال آبی” نقاش در نگارخانه الهی

هنگامی که چیزی را می شنوید فراموش می کنید ، هنگامی که می بینید برایتان یادآوری می شود و هنگامی که تجربه می کنید در واقع آن را درک کرده اید.

به گزارش  آفتاب شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در نهمین روز بهار ۱۴۰۰ نمایشگاهی از آثار بهاء الدین محمدی راد در گالری الهی در رشت برپا شد. مجموعه نقاشی های راد که با رویکردی ذهنی و نمادگرا و تصاویری سرشار از رنگ تصویر شده عنوان “خیال آبی” را با خود دارد.

آثار راد با تکنیک اکرلیک و با نگاه ویژه تجسم ناب و جسارت تکنیکی با تاکید بر رنگ آبی و فیروزه ای چشمان مشتاق را به مهمانی رنگ ونور می برد.

تعداد آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه ۲۰ اثر شامل ۱۲ تابلو در ابعاد بزرگ و هشت اثر آبرنگ در ابعاد کوچکتر است. برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای نزدیکی هرچه بیشتر بیننده با لحظه ناب آفرینش نقاشی است.

همچنین روز پنجشنبه دوازدهم فروردین ورکشاپ نقاشی با حضور هنرمند در این نگارخانه برگزار شد که ورود عموم به جهت تجربه خلق اثر به شکل مستقیم برای عموم و به ویژه هنرجویان نقاشی آزاد بود.

بهاءالدین محمدی راد متولد ۱۳۴۵ در سال ۱۳۷۷ با مدرک کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شد. در دانشگاه های ایران به عنوان مدرس دروس طراحی فعالیت و آموزش های خود را شروع و اکنون به عنوان عضو هیئت علمی رسمی دانشگاه شهید باهنر کرمان-دانشکده هنر و معماری صبا در گروه کارشناسی نقاشی، به فعالیت مشغول است و تا کنون نمایشگاه های متعددی از وی در تهران و شهرهای دیگر ایران برگزار شده است.

علاقمندان به دیدار از آثار این هنرمند می توانند تا هفدهم فروردین از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نگارخانه الهی رشت به نشانی خیابان گلسار، بلوار گیلان، خیابان ۱۸۸، پلاک ۸، نگارخانه الهی مراجعه کنند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *