ورزشی 23 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هفته ۲۹ سوپرلیگ یونان پیروزی آ ا ک و گلزنی انصاری فرد، برد المپیاکوس در داربی

در ادامه بازی‌های هفته بیست و نهم فوتبال سوپرلیگ یونان، تیم فوتبال آ اِ ک پیروزی ۳ بر ۱ را در خانه آریس سالونیکا به دست آورد.

به گزارش  آفتاب شمال به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از گلز، هفته بیست و نهم (هفته سوم مرحله دوم) فوتبال سوپرلیگ یونان موسوم به لیگ هلنیک ديشب به پایان رسید. از این مرحله، تیم‌ها به دو گروه ۶ و ۸ تیمی تقسیم شدند که گروه اول برای قهرمانی و معرفی سهمیه‌های اروپایی و گروه دوم برای معرفی تیم‌های سقوط کننده رقابت می‌کنند.
در دیدار‌های مهم، تیم آ ا ک آتن ۳ – ۱ در خانه آریس سالونیکا به برتری رسید. کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی تا دقیقه ۷۶ در ترکیب آ ا ک بازی کرد و گل سوم این تیم را در دقیقه ۳۶ (پنالتی) به ثمر رساند. در دیگر دیدار مهم هفته، تیم المپیاکوس در داربی یونان ۳ – ۱ پاناتینایکوس را مغلوب کرد.
در جدول سوپرلیگ یونان، تیم‌های المپیاکوس با ۷۶ امتیاز در صدر است و تیم‌های آریس سالونیکا با ۵۴، پائوک (تفاضل گل ۲۲+) و آ ا ک آتن (تفاضل گل ۸+) با ۵۱ و پاناتینایکوس با ۴۹ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته اند. تیم پانایتولیکوس که محمد رضا آزادی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، با ۲۱ امتیاز به رده سیزدهم (هشتم گروه سقوط و قعر جدول) سقوط کرد.
در جدول گلزنان سوپرلیگ یونان، یوسف العربی مهاجم مطرح و مغربی تیم المپیاکوس با ۲۰ گل در صدر است و کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی تیم آ ا ک آتن با ۱۲ گل در رده دوم قرار دارد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *