فرهنگ و هنر 25 خرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مصاحبه با لیلا سیروس مدیر دپارتمان سینما و هنر مجتمع فنی تهران نمایندگی گیلان

مجتمع فنی تهران (نمایندگی رشت) از یازده دپارتمان تخصصی و چند زیر گروه تشکیل شده است. هر دپارتمان توسط یک مدیر و چند کارشناس اداره می شود. مدیران دپارتمان ها از اساتید مجرب و هیات علمی دانشگاه های معتبر هستند.

آفتاب شمال : لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.

لیلا سیروس هستم مدیر دپارتمان سینما و فرهنگ هنر مجتمع فنی تهران نمایندگی گیلان

آفتاب شمال : لطفا از سوابق شغلی و کاری خود توضیح مختصری دهید .
بنده در حدود ۲۰ و سال اندی در حوزه آموزش مشغول به فعالیت هستم

آفتاب شمال : لطفا در مورد مجتمع فنی تهران توضیح دهید :

مجتمع فنی تهران (نمایندگی رشت) از یازده دپارتمان تخصصی و چند زیر گروه تشکیل شده است. هر دپارتمان توسط یک مدیر و چند کارشناس اداره می شود. مدیران دپارتمان ها از اساتید مجرب و هیات علمی دانشگاه های معتبر هستند. زمانی که متقاضیان آموزش به دپارتمان مراجعه می کنند، توسط تیم تخصصی مشاوره می شوند. پس از مشاوره تخصصی توسط مدیران دپارتمان ها، دانشپذیران به دوره های آموزشی مورد نظر وارد می شوند. در طول مدت آموزش، اساتید حرفه ای مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت، دانش و تجربه خود را در اختیار شما قرار می دهند. پس از اتمام دوره و موفقیت در آزمون های پایان دوره، مدرک معتبر و دو زبانه (فارسی – انگلیسی) مجتمع فنی تهران را دریافت خواهید کرد. ما در مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت، تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین شرایط آموزش را برای دانش پذیران فراهم کنیم.

آفتاب شمال :لطفا در خصوص دپارتمان هنر و سینما توضیح دهید

دپارتمان هنروسینما با رویکرد تربیت دانش پذیران در جهت کارآفرینی، سعی بر آموزش و پرورش افراد در گرایش های متفاوت از هنرهای دستی و دیجیتالی بصورت کاملا پروژه محور و به استناد استانداردهای روز آموزشی در دنیا را دارد همانگونه که می دانید امروزه گستره فعالیت این بخش (هنر و سینما) بسیار افزایش یافته است و با وجود دنیای جدید بعنوان یکی از مشاغل مدرن، فراگیری مهارت هایی که منجر به خوداشتغالی می شود جزو ضروریات می باشد.

به نوعی می توان گفت هر آنچه در اطراف خود می بینید از تابلو های زینتی در منزل تا طراحی و آماده سازی تبلیغات با خروجی چاپی در محیط اطراف خود و یا تیزر، فیلم و سریال های کوتاه و بلند در سینما، تلویزیون و شبکه های اجتماعی و … همه جزو مجموعه نتایج فعالیت افرادی می باشد که در این گروه آموزش دیده اند و حال منجر به درآمد برایشان شده است.

آفتاب شمال :چه دوره هایی را در دپارتمان هنر و سینما به دانش پذیران آموزش می دهید.
دوره های گرافیک که شامل فتوشاپ – کورل – ایلاسترایتور و ایندیزاین می باشد
دوره های سینما شامل : عکاسی دیجیتال – عکاسی پرتره – عکاسی تبلیغاتی – عکاسی صنعتی و نرم افزارهای تدوین فیلم ( پریمیر ) و افترافکت

آفتاب شمال :لطفا در خصوص دوره عکاسی توضیح دهید .

در دپارتمان سینمای مجتمع فنی تهران دانش پذیران زیر نظر اسایتد مجرب و حرفه ای دوره آموزشی عکاسی دیجیتال را طی ۱۱۰ ساعت آموزش می ببیند با توجه به اینکه آموزشها بصورت کاملا عملی و مهارتی هست براحتی میتوانید پس از گذراندن دوره و اخذ گواهینامه معتبر دو زبانه مجتمع فنی تهران وارد باز کرد شوند البته حضور دانش پذیران در نمایشگاه عکاسی را درهر دوره داریم . دانش پذیران آثار خلق شده خود را در معرض عموم به نمایش می گذراند و عده ای نیز تا کنون موفق به کسب جوایز ارزنده شده اند
لازم به ذکر است که دوره های تخصصی دیگری همچون دوره های آموزشی عکاسی پرتره و کارگاه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی نیز در مجتمع فنی تهران برگزار می گردد.

آفتاب شمال : آیا توضیح تکمیلی دیگری دارید ؟
بله لازم به ذکر است که نمایشگاه عکاسی با همکاری مجتمع فنی تهران و مدیریت محترم کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان طی چندین دوره در سالن فرهنگی مارلیک واقع در خاتم الانبیا برگزار شد .

آفتاب شمال : و حرف آخر
از شما خبرنگار محترم و مدیریت محترم پایگاه خبری آفتاب شمال که این امکان را برایم فر اهم نمود کمال تشکر را دارم .

مصاحبه کننده : حسین منکوئی

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *