استان 17 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

5 روستای کوهستانی املش گیلان به شبکه سراسری گاز متصل شدند

5 روستای کوهستانی املش گیلان به شبکه سراسری گاز متصل شدند

روز یکشنبه 13 شهریور 1401، آئین افتتاح گازرسانی به 5 روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان املش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، نماینده و فرماندار املش و همچنین معاون مهندسی و اجرای طرح ها و مسئولین شرکت گاز استان گیلان در روستاهای کجید و کشمش برگزار شد

به گزارش آفتاب شمال ، در این مراسم حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی به مناطق دوردست شهرستان املش گفت: بحمدالله با تلاش شرکت گاز و همراهی همه نهادها مرتبط، این انرژی پاک از هزاران کیلومتر دورتر به مناطق ییلاقی املش رسیده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز به عنوان یکی از ادارات برتر استان همواره توانسته است رضایت مردم و مراجعین را جلب کند، اظهار داشت: آقای نیکویی و همکارنش در شرکت گاز گیلان در طی مدت کوتاه فعالیت دولت کار و کرامت توانسته است اقدامات خوبی را در سطح استان انجام دهد.

در ادامه این مراسم سید علیرضا میرباقری معاون مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و همه خدمتگزاران به مردم، اظهار داشت: با روشن شدن مشعل گازرسانی به 5 روستای کجید، دیماجانکش، استخرسر، کشمش و پشت درلنگه، میزان بهره مندی گاز روستایی شهرستان املش به 95.5 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه این روستاهای کوهستانی و صعب العبور دارای 287 خانوار می باشند، گفت: برای گازرسانی به این مناطق، مجموعا بالغ بر 46 میلیارد ریال هزینه شده است.

میرباقری در خاتمه از برنامه شرکت گاز برای گازرسانی به 5 روستای کوهستانی دیگر در املش خبر داد و گفت: با برخورداری این روستاها از نعمت گاز طبیعی، میزان بهره مندی گاز روستایی در املش به حدود 98 درصد خواهد رسید.

در ادامه محمد صفری نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شایسته شرکت گاز در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و خواستار گازرسانی به سایر مناطق باقیمانده در آن شهرستان شد.

همچنین در این مراسم مختار رضایی فرماندار شهرستان املش با تقدیر از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای املش اظهار داشت: هم اکنون بیش از 95 درصد از خانوارهای روستایی املش برخوردار از گاز طبیعی می باشند که این مهم با همت و تلاش مدیریت و پرسنل شرکت گاز و همراهی سایر نهادهای مرتبط میسر شده است.

فرماندار املش ارائه خدمات مختلف نظیر گاز، آب، برق و … را از برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: انجام این خدمات باید همانند گذشته با شتاب بالا در سراسر شهرستان ادامه یابد.

در پایان این مراسم، مشعل گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور املش توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در روستای کجید و همچنین توسط برادر شهید والامقام بابایی در روستای کشمش برافروخته شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *