اجتماعی 03 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار در آئین تجلیل از تلاشگران راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد؛ توسعه خدمات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان گردشگرپذیر گیلان اولویت دارد

به گزارش آفتاب شمال ؛ دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین تجلیل از تلاشگران راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه تجهیزات حمل و نقل جاده‌ای در استان قدیمی است و نیاز به نوسازی دارند، اظهار کرد: در گیلان همدلی خوبی میان مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، استانداری و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته و دست در دست یکدیگر، ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را نوسازی خواهیم کرد.
وی با اشاره به قدیمی بودن کامیون‌ها و اتوبوس‌های موجود در استان گیلان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این استان در دستور کار است چرا که مردم شایسته ارائه بهترین خدمات رفاهی هستند.
نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به شناسایی نقاط حادثه‌خیر در استان بیان کرد: وجود سرعت‌کاه‌ها در برخی از نقاط حادثه خیز گیلان، پاک کردن صورت مسئله است و باید با نگاه کارشناسی دقیق به مسائل توجه داشت.
وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم اعتبارات خوبی به منظور رفع مشکل نقاط حادثه خیز در کشور از جمله استان گیلان تخصیص داده و این نقاط در استان شناسایی و برخی هم ترمیم شده‌اند.
دکتر عباسی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را از افراد خدوم و پرتلاش معرفی کرد و افزود: نیروهای راهداری در تمامی فصول سال و در سرمای زیر صفر درجه و گرمای طاقت فرسا در نقاط حادثه خیز و جاده‌ های استان مستقر بوده و به کاهش خسارت به مردم کمک می‌کنند لذا حضور شما نیروهای راهداری در ایام نوروز سال گذشته هیچگاه فراموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه نیروهای راهداری، هلال احمر و راهور، ضامن امنیت جاده و خودروها هستند، تصریح کرد: وقتی که مسافران به دل جاده می‌زنند خیالشان راحت است که سه گروه یعنی نیروهای راهداری، هلال احمر و راهور در محل بوده و در صورت بروز مشکل به خودروها و رانندگان رسیدگی می‌کنند.
استاندار گیلان با قدردانی از نیروهای خدوم دستگاه های خدمات رسان در ایام سال، گفت: توسعه خدمات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در کنار دیگر نهادهای خدمت رسان در استان گردشگرپذیر گیلان در جهت رضایتمندی مردم اولویت دارد.
دکتر عباسی گفت: به زودی جلسه‌ای با وزیر راه وشهرسازی در خصوص تخصیص اعتبارات و نیز تامین تجهیزات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان و نیز دیگر بخش های مربوط به این وزارت خانه برگزار خواهد شد.
در پایان این مراسم، با دستور دکتر عباسی استاندار، رژه اکیپ‌های عملیاتی راهداری زمستانی گیلان برگزار شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *