اقتصادی 08 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل گاز گیلان: کارکنان شرکت گاز برای خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارند

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از آمادگی کامل نیروهای این شرکت برای خدمت رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، روز دوشنبه 5 دی 1401، جلسه کمیته بحران شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیران کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری گیلان و همچنین نمایندگان سپاه قدس استان در سالن کنفرانس ساختمان مدیریت شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در این جلسه عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان، گزارشی را از وضعیت مصرف گاز در استان و اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت مصرف ارائه کرد.

وی با قدردانی از همکاری مناسب صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی در زمینه اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا از ظرفیت شهرداری ها نیز برای تبلیغات محیطی استفاده کنیم.

جمال نیکویی با اشاره به مصوبات قرارگاه جهادی گاز گفت: هماهنگی های لازم برای استفاده از نیروهای بسیج و حراست ادارات برای پایش گسترده تر دمای نهادها و ارگان های دولتی بعمل آمده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برگزاری مانور قطع گاز نانوایی ها و استفاده از سوخت جایگزین در همه شهرستان ها خبر داد و گفت: همه تمهیدات مورد نیاز برای مواجهه با افت فشار گاز اندیشیده شده است و کارکنان این شرکت در آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی قرار دارند.

در ادامه این جلسه امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از آمادگی کامل این نهاد برای مقابله با وضعیت پیش رو خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با همه ادارات، فرمانداری ها، شهرداری و بخشداری ها و همچنین بخش خصوصی برای حفظ آمادگی و همچنین تامین مایحتاج و وسایل مورد نیاز انجام شده است.

سپس محمدعلی ویشکائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با قدردانی از اقدامات مناسب شرکت گاز در زمینه مدیریت مصرف گاز گفت: معرفی یکی از رؤسا و یا معاونین ادارات به عنوان مسئول و هماهنگ کننده پایش دمای آن اداره می تواند موجب تسهیل روند پایش و دریافت اطلاعات سازمان ها شود.

وی با تشکر از تلاش ها و حمایت های مجموعه سپاه و بسیج استان، خواستار همراهی همه مردم و حمایت همه سازمان ها در زمینه مدیریت مصرف و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی شد.

در ادامه در این جلسه رضا رنجبر مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از همکاری ها همه سازمان ها در امر پایش دما و مدیریت مصرف گاز قدردانی کرد و گفت: در سال جاری گزارشات عدم همکاری و تخلف در زمینه پایش، بسیار کاهش یافته است.

وی با تاکید بر تلاش و همت مضائف برای جلب حداکثری رضایت مردم استان، اظهار داشت: بسیج ادارات آماده هرگونه همکاری برای پایش دما و استمرار خدمات به گیلانیان است.

سپس رحمت صاحب مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قدس گیلان از هماهنگی و برگزاری جلسات با مسئولین اصناف استان برای صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز خبر داد.

همچنین در این جلسه سرهنگ گلی جانشین معاون عملیات سپاه قدس گیلان از آمادگی کامل این نهاد برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم استان خبر داد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *