اجتماعی 18 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان: میزان آمادگی شركت توزیع برق استان در برابر بحران مطلوب و مناسب است

به گزارش آفتاب شمال : امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری در حاشیه اجرای مانور آمادگی در مقابل بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان ، آمادگی اینشرکت در مقابل بحران های احتمالی مطلوب ارزیابی کرد.
مردای ضمن حضور در محل ستاد کشیک و مدیریت بحران توزیع برق گیلان با اقدامات صورت پذیرفته و میزان آمادگی اکیپ های عملیاتی اینشرکت از نزدیک آشنا شد.
وی اظهار داشت: تمامی دستگاههای امدادی و خدمات رسان استان موظفند براساس اعلام ستاد مدیریت بحران برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و کاهش خسارت ها طبق برنامه های محوری آماده عملیات و پاسخگوی مردم باشند.

مرادی تاکید کرد: اهمیت برق در زندگی کنونی شهروندان کاملا واضح و روشن است و در صورت قطع برق جریان بسیاری از خدمات نیز دچار نقصان خواهد شد و این موضوع مسیولیت کارکنان توزیع برق گیلان به ویژه در زمان وقوع بحران ها سنگین تر می کند .
وی اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرفته از سوی توزیع برق گیلان برای افزایش پایداری شبکه های توزیع برق را شایسته تقدیر دانست و افزود: درکنار تمامی اقدامات و فعالیت ها، پاسخگویی صحیح و مناسب نیز در زمان وقوع بحران ها، اهمیت ویژه‌ای دارد و باید مدنظر قرار گیرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت:اپلیکیشن برق، بسیار مفید و کاربردی است و در زمان وقوع بحران، اطلاع رسانی راتسهیل کرده و در طرف مقابل خدمات رسانی را نیز سرعت می بخشد.

گفتنی است وی بهمراه محمدتقی مهدیزاده و جمعی از مسئولان توزیع برق گیلان ، از امور های اجرایی اینشرکت و آمادگی آنها بازدید میدانی بعمل آورد.

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *