به گزارش آفتاب شمال :
گردشگری خوبه ، اما وقتی هیچ برنامه ای برای جمع آوری زباله ، مدیریت ترافیک یا حمایت از بومی ها نیست . فقط به مردم محلی فشار میاد. خواهشا به گوش مسئولین برسونید .