تاریخ انتشار: 27 شهریور 1403 - 2 سال پیش
موضوع:‌ اجتماعی
شماره: 9808

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی انزلی از کارشناسان ایمنی این بیمارستان تقدیر بعمل آمد