فرهنگ و هنر 12 خرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد

به گزارش آفتاب شمال ، این مراسم با حضور فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و نمایندگان ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

فیروز فاضلی در این مراسم با اشاره به مصوبه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مبنی بر عدم به‌کارگیری نیروهای رسمی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون‌های مساجد استان‌ها، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، مأموریت حجت‌الاسلام پورابراهیم، بعد از ٢٢ سال فعالیت در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان به پایان رسید و برای وی در مأموریت جدید آرزوی توفیق روزافزون دارم.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد 3 سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد 1

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حکم سرپرستی حسن وحدتی‌پور، اذعان کرد: دوران سرپرستی وی با برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد که نقطه قوت کانون‌هاست، مصادف شده و امیدوارم برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته و توانمندی‌های کانون های مساجد به نحو مطلوب ارائه شود.

بر اساس این گزارش؛ حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم از سال ١٣٧٥ مسئولیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان را عهده‌دار بوده‌است. حسن وحدتی‌پور نیز سابقه ١٧ ساله کارشناسی آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های مساجد استان را در کارنامه کاری خود دارد.

۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *