استان 23 مرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان

 

به گزارش آفتاب شمال :به مناسبت روز خبرنگار، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت با حضور در تحریریه واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان و باشگاه خبرنگاران جوان از خبرنگاران این مجموعه تجلیل کردند.

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، به مناسبت روز خبرنگار، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت با حضور در تحریریه واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان و باشگاه خبرنگاران جوان از خبرنگاران این مجموعه تجلیل کردند.

در این دیدار فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت و سیده مریم رضاطبع مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت حضور داشتند.

فاطمه شیرزاد، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار رسانه ها را یار دوازدهم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر رشت دانست و گفت: امیدواریم تعاملات مجموعه مدیریت شهری و صدا و سیمای مرکز گیلان بیشتر از گذشته شود.

وی همچنین با حضور در تحریریه باشگاه خبرنگاران جوان از زحمات خبرنگاران این مجموعه قدردانی کرد و افزود: باشگاه خبرنگاران جوان مجموعه ای پویا و فعال است ‌ نقش مهمی در اطلاع رسانی دقیق به شهروندان ایفا می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در پاسخ به سوال معاون خبر صدا و سیمای مرکز گیلان مبنی بر انتخاب شهردار رشت اظهار کرد: گزینه هایی به صورت غیر رسمی برای انتخاب شهردار اعلام آمادگی کرده اند ولی به صورت رسمی فراخوانی برای انتخاب شهردار اعلام نشده است.

وی افزود: شنیده ها حاکی از این است برخی همکاران شورایی تمایل خود را برای شهردار شدن اعلام کرده اند اما هنوز گزینه نهایی برای انتخاب شهردار مشخص نشده است.

شیرزاد با اشاره به اینکه پس از انتخاب سرپرست شهرداری شورا سه ماه فرصت دارد تا شهردار را انتخاب کند گفت: اعضای شورا تلاش می کنند درسریع ترین زمان ممکن بهترین گزینه را برای شهرداری رشت انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: مهندس بهارمست سرپرست فعلی شهرداری رشت با توجه شاخصه های مناسب به عنوان یکی از گزینه های شهرداری مطرح شده اما تا کنون اعلام آمادگی نکرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای رشت اشاره کرد و گفت: شهرها و شهرستان های همجوار نسبت به انتخاب هیئت رئیسه جدید شوراهای اسلامی اقدام کرده و شهر رشت نیز به عنوان مرکز استان باید هر چه سریع تر نسبت به این کار اقدام کند.

شیرزاد با بیان اینکه قرار است چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی شورا تشکیل شود افزود: روز گذشته همکاران شورایی چهارشنبه هفته جاری را به منظور برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا مشخص کرده و امیدوارم این مهم هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه مسعود نصرتی به عنوان شهردار چهار ساله رشت انتخاب شده بود تصریح کرد: نصرتی با یازده رای قاطع اعضای شورای رشت برای تکیه زدن بر صندلی مدیریت شهری انتخاب شد اما پس از مدتی بنا به دلایلی از جمله مشکلات خانوادگی و… استعفای خود را مطرح کرده و اعضای شورا علیرغم میل باطنی با این موضوع موافقت کردند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *